Reakcia na: Jakub #4069:
Dnes, alebo to uz bolo vcera, sa ludia z loziskovej fabriky mohli rozhodnut, na ktoru linku je im lepsie ist. Na l.c.22 a 2 na Hlavnu v ZA-Bytcici, alebo na l.c.26 na Kamennej. Je samozrejme, ze ludia z Vlcincov sli na Kamennu a ti k autobus. a zel. stanici na Hlavnu. Ide sa to prehradit a budu moct ist vsetci len do Bytcice. Holt, starostlivost o pracujucich v rannom kapitalizme vyzera tak.
Juraj
1/ Prudovo priamo na cievku, kde na predchadzjucej liste je treba drzat -plyn- trvale pocas prechodu, aby vyhybla prepla. Na vyhybke nie je ziadna svetelna signalizacia o stave vyhybania a prepnutia list.
2/ Tzv. predkontaktom. Tiez sice prudovo pedalom jazdy, ale staci len kratky impulz na spominany predkontakt 1-2 stlpy pred vyhybkou, aby prepla, ale
- netreba ho uz potom drzat priamo v krizovatke a vodic sa moze viac venovat situacii na kricovatke
- netreba brzdit
- je este pred samotnou vyhybkou vodic informovany o jej prepnuti
- po prejdeni vyhybky sa tato automaticky vracia do predurcenej polohy
- pri prepinani do nenastaveneho smeru treba vzdy prepinat
3/ Radiom. Bolo popisane dobre. Na rozdiel od bodu 2/ sa vsak neda spoliehat na pamat aky je automaticky smer, ale treba sledovat, ake nastavenie nechal predchadzajuci vodic a az potom prepnut alebo nie.