Tux, jsi: Ďakujem za informácie, nahádžem to do katalógu vozidiel, nech je to aktuálne. Verme, že odteraz sa už bude jeho aktuálnosť dodržiavať priebežne.
Tie GO su pozastavene vsetky, vodic si len myslel, ze to pojde do GO, takze ked sa vrati 224 z GO, tak potom dlho dlho nic nepojde do GO
a ta 220 sa dostala do ZV, pretoze sa znizil pocet vozidiel potrebnych na L.1
Vsimol som si taku zaujimavost - na klbovych trolejbusoch je otvaracie okno kazde druhe, ale na voz. #226 jedno take chyba, je to na lavej strane drueh v poradi, asi bolo vymenene a dali tam neotvaracie ? .
Male opravy:
203 - uz stabilne na L.4 namiesto 226, tym padom 226=ZV
207 - nie GO, ale porucha
220 - ZV
a posledny v zozname nie je 234 ale 243, ale linky sedia
201 - reklama (nie CVR) "Kam do mesta"
203 - GO prevedena v BB
211 - zvyšok po odstránenej reklame na Carrefour (biely bus, modrá strecha)
213 - zvláštna farba predného čela ( asi po nehode )
218 - odstránená CVR reklama na "LIVE!"
222 - CVR reklama (bez fólie) na poisťovňu Alianz
223 - VCR Carrefour
227 - výmena predného čela po nehode
229 - vymenené predné plechy po nehode (199x)
230 - jediné TRMko bez predného transparentu R&G
231 - jediné TRMko len s terčíkovým predným transparentom
236 - CVR reklama SSiM
237 - jediné TRMko s terčíkovým zadný transparentom
238 - vozidlo s najkrajším interiérom
242 - CVR Beno
VYHLASUJEM SÚŤAŽ O NAJKRAJŠI A NAJŠKAREDŠÍ TROLEJBUS V ŽILINE, VÝSLEDKY SA ZVEREJNIA NA FÓRE
T - jazdi na tyzdnovky (od pondelka do piatku, vikend volno)
Z - jazdi na zmeny (4 dni jazdi, 2(1) dni volno)
ZV - záložné vozidlo
GO - vozidlo na generálnej oprave
201 - T 6,7,16,17 (momentalne porucha)
202 - ZV
203 - ZV (momentálne za 226)
204 - T 6,7,16,17
205 - T 6,7,16,17 (nema staleho vodica(ov), striadaju sa tam z 5,15)
206 - T 3
207 - GO (inak T 6,7,16,17)
208 - T 3
209 - T 6,7,16,17
210 - Z 4
211 - ZV (momentálne Z 5,15 (za 224))
212 - Z 5,15
213 - ZV
214 - Z 1
215 - Z 5,15
216 - Z 1
217 - Z 5,15
218 - Z 5,15
219 - Z 1
220 - Z 1
221 - Z 1
222 - Z 5,15
223 - Z 8
224 - GO (inak 5,15)
225 - Z 1
226 - ZV za 201
227 - ZV (momentálne na T za 207)
228 - Z 4
229 - ZV
230 - Z 3
231 - Z 3
232 - Z 3
233 - Z 4
234 - Z 6,7,16,17
235 - Z 6,7,16,17
236 - Z 6,7,16,17
237 - Z 4
238 - Z 4
239 - Z 4
240 - Z 4
241 - Z 6,7,16,17
242 - Z 6,7,16,17
234 - Z 6,7,16,17
Oznamujem, že trolejbus Škoda 15Tr ECV 203 sa po navrate do Ziliny ako zalozne vozidlo objavil na linke 4, kde jazdi namiesto trolejbusu ECV 226, ktory(ako mnohi pisali) by mal ist na GO,ale zatial ho stale mozno stretavat kvoli poruche na 201-tke, za ktoru momentalne zaskakuje.
Nemôžem hovoriť za Žilinu, lebo nemám informácie. Ale v jednotlivých mestách tie roky boli veľmi podobné. ŠM-ky vo väčšine našich miest dojazdili tak v rokoch 1989-1990. Prvé Karosy B 731 sa objavili v roku 1982.
Ak su bude budovať pri DP muzeálna expozícia vozidiel, tak určite treba uvažovať aj s B 732, či už pôvodných alebo mestských farbách. Hoci tieto autobusy sú ešte súčasťou vozidlového parku, ale o pár rokov nemusí byť po nich ani stopy. Tak ako sa nám zrazu stratili všetly Karosy ŠM 11.
... a jednu B732ku by som navrhoval nechať ako muzeálnu a prelakovať na historickú bielo-červenú. A poslednú bielo-červenú B741ku by som tiež už neprelakoval, aby zostala pre budúcnosť v historických farbách.
Zapožičaný autobus MAN minulý rok premával stále len na L22 Brodno - centrum - Bytčica. V tomto roku premáva aj na iných linkách, v piatok a sobotu napr. na L27 do Zástrania.
Aj City bus premáva už na rôznych linkách, napr. dnes nezvyklo aj na L29 do Žilinskej Lehoty. Predpokladám, že City bus môže premávať asi na všetkých autobusových linkách, okrem L30 do Vrania, kde sú veľmi sťažené podmienky na otáčanie.
Vozidlá sú už dávno odpísané, a preto je neekonomické ich udržiavať ďalšie roky v prevádzke. Je potrebné ich vyradiť a doplniť vozidlový park novými autobusmi. Takto to aj SAD Žilina, ako vykonávateľ MHD v Martine robí, keď minulý rok nakúpii niekoľko desiatok nových autobusov. Nové Karosy vidieť nielen v MHD v Martine, ale aj v prímestskej doprave v Žiline, Martine a Čadci.
Pred tyzdnom sa tu spominalo o doprivatizacii SAD Trencin. A vcera som sa docital, ze SAD trencin ziskala spolocnost SIRS. Takze je mozne, ze martinske harmoniky sa este niekde uplatnia...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír