Reakcia na: Jozef #3130:
Islo tam myslim o (ne)bezpecnost trate v jej terajsej polohe, co by malo byt vyriesene postavenim novej stvorprudovej cesty do LL a pri tejto prilezitosti zrejme zaniknu sucasne urovnove krizovania trate s cestou. A to by mohlo byt dostatocnym impulzom na plnohodnotnejsie zaclenenie trate do systemu verejnej dopravy v meste.Inak ani neviem ako casto sa teraz vyuziva ta dlhocizna vlecka z Bytcice prakticky az do arealu Stavomontazi, niekedy pred rokom som videl posunovat cez Kamennu ul. a v areali Slovpapu som videl niekedy zopar vagonov, ale inak nic.
Jozef
O tomto viem, chceli to zapracovať do územného plánu, ale nebolo dostatok peňazí. U nás väčšinou železnica prekáža v meste napr. v Martine, Prešove. To by bolo však na širšiu diskusiu. Zoberme si teraz realitu. Rajecká železnica je súčasťou nášho mesta, prechádza jeho intravilánom a už nepôsobí rušivo. V rámci inegrovanej dopravy by sa mala naplno využívať, vo vnútri mesta by sa mala správať ako vozidlo MHD, dopniť ešte jednu zastávku na znamenie pri Váhostave a podobne. Toto môžeme ešte rozdiskutovať. Myslím si, že tento pekný vláčik má budúcnosť. Napísal som o ňom teraz článok a na budúci týždeň by mal vyjsť vo Večerníku (zatiaľ dúfam).