Reakcia na: Jozef #2615:
Presne tak, z vedľajšej cesty sa tam vychádza priamo do jediného priebežného pruhu v smere od Čadce. Je tam stopka a je to do kopca. Vodiči vychádzajúci z vedľajšej sú v špičke odkázaní na solidaritu tých na hlavnej. Ak by tam ten dom nebol, tak by v smere od Čadce boli dva jazdné pruhy a ešte tretí by bol pre autobusy, vychádzajúce spod podjazdu na zastávku. Tento tretí pruh potom za zastávkou pokračuje spolu s dvoma priebežnými na most cez Váh a ďalej slúži ako odbočovací pre smer na Kysuckú a Ľavobrežnú. Takže v skutočnosti nie dva, ako píšu v novinách, ale až tri jazdné pruhy sú tam zvedené do jedného.Okrem toho chodci, ktorí budú prechádzať popri tom dome z podchodu k zastávke MHD smerom do mesta, budú mať k dispozícii jeden meter široký chodník hneď vedľa nepretržitého prúdu vozidiel.
Zatiaľ je tam nechaný aj priechod pre chodcov cez štvorprúdovku, keďže podchod ešte nie je dokončený. Kvôli tomu je tam rýchlosť obmedzená na 20

Miloš
Čo sa týka projektantov: nevidím problém v ich odbornosti. Úbohé je, že za peniaze dokážu potlačiť profesnú česť, zabudnúť na elementárne princípy dopravy a urbanizmu a naprojektujú podľa predstáv miestnych mocipánov. Viď Aupark. Skutočne som nemohol uveriť, že žilinský Aupark naprojektoval ten istý človek čo bratislavský. Proste si ho kúpili ? .