Chápete toto? [diskusia z 31.10.2024 k ''ZMENA TRASY LINKY Č. 1'']
https://www.facebook.com/dpmzoficialny/
Takže L1 nemožno potiahnuť na Hájik, pretože trasa od *18.11. VL-DP má tam aj späť 38 minút s 22 minútovou rezervou a k dispozícii sú LEN DVA parciály
(ktoré sú s výnimkou letných prázdnin zvyšných 10 mesiacov počas pracovných dní oba ''nevyužité'').
Čiže na L1 môžu nasadiť vozidlo bez batérie (ako doteraz), jedno s batériou bude na L3/L5 a druhé bude v depe, ale nedá sa.
Nie sú náhodou parciály prioritne určené na využitie mimo trakčného vedenia???
Veď aj keby nemohol byť občas jeden z dvoch nasadený, stále by mohlo byť k dispozícii nejaké vozidlo na záskok (napr. aj e-bus).
Keby napísali že niet peňazí na kilometre navyše, alebo že tam jazdí L6+7+16 dostatočne husto takže spoje navyše netreba, tak sa to pochopiť dá.
Lenže pod Hájikom tiež niekto býva a je tam aj cintorín (zastávka Pod vinicou) a tá lokalita je obsluhovaná L27 katastrofálne i počas špičky.
L5 má trasu dlhú 25/26 minút a cez víkendy popoludní a večer pri polhodinovom intervale stačia dve vozidlá a tuším aj niekedy cez prázdniny.
Chápem že treba rátať aj s prestávkami a je niekedy potrebné jedno vozidlo navyše, ale veď L1 má ráno pár jázd a tiež popoludní,
večer budú len dojazdy a od tých nikto nečaká že pôjdu mimo vedenia.
Možno aj/aspoň ten Nový cintorín by sa stihol obslúžiť, aj keď tam sa to časovo bije s L31, ale tá má úplne inú trasu.
Čisto teoreticky, výjazdové/zjazdové spoje by mohli byť L1, a spoje od Polície/Veľkej okružnej či Hálkovej cez Kragujevskú
(aj kvôli vyhnutiu sa kolónam za Rondelom) ako L11 batériové a prípadne ešte niekam potiahnuté.
Pridávam ešte diskusiu z FB Žilinaku:
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=963060979183554&id=100064389833864&_rdr
https://www.facebook.com/dpmzoficialny/
Takže L1 nemožno potiahnuť na Hájik, pretože trasa od *18.11. VL-DP má tam aj späť 38 minút s 22 minútovou rezervou a k dispozícii sú LEN DVA parciály
(ktoré sú s výnimkou letných prázdnin zvyšných 10 mesiacov počas pracovných dní oba ''nevyužité'').
Čiže na L1 môžu nasadiť vozidlo bez batérie (ako doteraz), jedno s batériou bude na L3/L5 a druhé bude v depe, ale nedá sa.
Nie sú náhodou parciály prioritne určené na využitie mimo trakčného vedenia???
Veď aj keby nemohol byť občas jeden z dvoch nasadený, stále by mohlo byť k dispozícii nejaké vozidlo na záskok (napr. aj e-bus).
Keby napísali že niet peňazí na kilometre navyše, alebo že tam jazdí L6+7+16 dostatočne husto takže spoje navyše netreba, tak sa to pochopiť dá.
Lenže pod Hájikom tiež niekto býva a je tam aj cintorín (zastávka Pod vinicou) a tá lokalita je obsluhovaná L27 katastrofálne i počas špičky.
L5 má trasu dlhú 25/26 minút a cez víkendy popoludní a večer pri polhodinovom intervale stačia dve vozidlá a tuším aj niekedy cez prázdniny.
Chápem že treba rátať aj s prestávkami a je niekedy potrebné jedno vozidlo navyše, ale veď L1 má ráno pár jázd a tiež popoludní,
večer budú len dojazdy a od tých nikto nečaká že pôjdu mimo vedenia.
Možno aj/aspoň ten Nový cintorín by sa stihol obslúžiť, aj keď tam sa to časovo bije s L31, ale tá má úplne inú trasu.
Čisto teoreticky, výjazdové/zjazdové spoje by mohli byť L1, a spoje od Polície/Veľkej okružnej či Hálkovej cez Kragujevskú
(aj kvôli vyhnutiu sa kolónam za Rondelom) ako L11 batériové a prípadne ešte niekam potiahnuté.
Pridávam ešte diskusiu z FB Žilinaku:
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=963060979183554&id=100064389833864&_rdr
TB94
Ja som už dlho rozmýšľal že dokedy ich to v DP bude baviť sledovať ako vozia v L1 vzduch, jediný vyťažený úsek je väčšinou CE-VL.
A tam jazdia nosné linky L6+L14, takže to jedno sólo jednosmerne je dosť luxus, ktorý mohli presunúť radšej na spojenie sídlisk s Kamennou,
to žiadajú obyvatelia už dávno, ale namiesto toho tu 10 rokov premáva po víkendoch z pohľadu cestujúcich do práce bezvýznamná L67.