Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mongolec #23159:
Štrbina na označovači slúži na (budúce) spracovanie kontaktných kariet s čipom - taký čip, ktorý je napríklad na súčasnom občianskom preukaze alebo na niektorých platobných kartách. Niečo ako historické kontaktné karty DPMŽ..
Reakcia na: námedzník #23158:
Už aj na obrazovkách vo vozidlách sa zobrazuje informácia o žltých označovačoch a potrebe dlhšieho podržania BČK. Čo tak skúsiť namiesto priloženia kartu vložiť priamo dnu tým bočným otvorom?
Reakcia na: Mongolec #23155:
Práve sa veziem v #118, žltý označovač kartu označí, ak sa pri ňom drží asi 5 sekúnd a to bez akéhokoľvek obalu (BČK v peňaženke a pod.).
Značne to zdržuje nastupovanie..
Reakcia na: URBINO #23156:
Početnosť porúch na trakčnom vedení sa snáď vďaka modernizácii o niekoľko rokov zníži. Pri dopravných nehodách by pomohlo, keby tu bolo viac trolejbusov s alternatívnym pohonom. Škoda, že sa na to nemyslelo pri obnove parku. Nemuselo by ani ísť o bežné parciály, ktoré zvládnu 10+ km. Pre obchádzanie bežných drobných prekážok by postačoval dojazd pár stoviek metrov (to dokážu superkapacitory, ako napr. v Ostrave). V prípade batérií na 1-2 km by to už väčšinou stačilo na prejazd celým jedným odpojeným/opravovaným úsekom.

Potom je tu otázka spomínaných častých výpadkov, ktoré sa týkajú najmä meniarne Bajzova, prípadne Priemyselná. Čítal som dostupné materiály k modernizácii meniarní, no nikde som nenašiel zmienku o riešení (batérie?), ktoré by aspoň krátkodobo dokázalo preklenúť výpadok energie.
Sústavné výpadky elektrickej energie,poruchy na trakčnom vedení,dopravné nehody,žiaľ,robia v poslednej dobe,žilinskú trolejbusovú dopravu,nespoľahlivou.
Reakcia na: námedzník #23150:
Vymenené označovače som si všimol už aj v kĺbovom Citelise. Pri každých dverách je ale iba jeden kus a keďže pri druhých a tretích je ten žltý, tak BČK sa dá označiť len úplne vpredu alebo vzadu. Dosť nepraktické. Snáď je to len dočasný stav.
Reakcia na: námedzník #23150:
Neplánoval sa náhodou ten nezmysel s označovaním BČK zrušiť?
Reakcia na: námedzník #23152:
Iná farba je pravdepodobne pre lepšie rozlíšenie označovačov s terminálom a bez neho. Cestujúci takto hneď bude vedieť, v ktorom môže použiť platobnú kartu.
Reakcia na: Mongolec #23151:
Túto súťaž mám preštudovanú už dávno, týchto vozidiel sa ale modernizácia odbavovacieho zariadenia netýka.
Napriek tomu sa v týchto vozidlách objavujú spomínané žlté polofunkčné (pozor, nie polyfunkčné) označovače.
Všetky tbus aj abus solaris (okrem piatich starších autobusov solaris), hybridov majú označovače kompatibilné so súťaženým novým systémom, preto je zvláštne, že sa v nich ‘nové’ označovače objavujú..
Tiež otázka:
Rozrastajú sa vo vozidlách takéto žlté označovače, nejde na nich označiť BČK. Vie niekto, o čo ide?
Zdravím, len jednu otázočku pre administrátora:
Po zmene imidžu stránky imhd.sk zmizla pri schémach liniek MHD možnosť stiahnuť celú mapu vo vysokom rozlíšení. Týka sa to
dokumentov vo formáte jpg, bmp, pgn a pod.
Nepočíta sa s obnovením tejto možnosti?
Prípadne ako sa dajú takéto schémy stiahnuť?
Ďakujem a ostávam s pozdravom

Reakcia na: Mongolec #23145:
Ahojte, vedel by mi niekto napísať, z ktorých vozidiel a kedy zmizli CVR? Nech to poznačím do katalógu, dík 🙂
Reakcia na: námedzník #23146:
,,bola nabúrana.
Reakcia na: Mongolec #23145:
#256 som si schválne všímal kvôli takému okrúhlemu číslu.. Počas korony ju moc vidno nebolo..
Reakcia na: námedzník #23144:
Aj z ďalších Soriek zmizli počas uplynulých týždňov reklamy.
Reakcia na: Matej M #23142:
Ja som narážal na nesúlad medzi dvomi deklarovanými heslami: "prestup bez ďalších poplatkov" a súčasne "možnosť prestupu za zvýhodnenú cenu". Jedno vylučuje druhé, oboje platiť nemôžu. Takže jedno z toho je nepravda.
Reakcia na: Vladimír #23140:
Jedno z vysvetlení môže byť kompenzovanie diskomfortu spojené pri prestupovaní, v zmysle, nech si ľudia zvyknú...

A keďže neuvažujú o (aspoň) zónovej tarife, tak aj predpokladám, že počet zachádzok nebude ohromný.
301,302,obdržali nálepky ,, Parciál trolejbus,,

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.