Reakcia na: fred #2287:
Aj táto preprava by mohla byť reálna, ale nesmieme zabudnúť, že preprava zamestnancov je aj zo strany od Vrútok. Napr. aj Rajecká Anča nemusí mať konečnú v Žiline, ale môže súpravu potiahnúť až do Varína. Týka sa to aj iných vlakových spojov napr, robotnícky vlak z Čadce môže pokračovať do Martina a opačne. Tých možnostií je dostatok, len treba rozmýšľať. Bohužiaľ niekoho aj z toho bolí hlava. Ešte by som sa vrátil aj k tej vlečke. V minulosti bola napr. po vlečke zabezpečovaná preprava zamestnancov v Dubnici nad Váhom zo železničnej stanice do závodu ZŤS a do vojenského závodu v tzv. Údolí (ZVS). Robotnícky vlak od Tren. Teplej nekončil v žst. Dubnica nad Váhom, ale od tretieho nástupišťa mimoúrovňovo pokračoval ďalej až k uvedeným závodom.
Jakub
BTW ked tam ta tabula nebola, tak sa dalo teoreticky ist 90 km/h po celom Hajiku a zist tak po druhej strane az do mesta, lebo na to sa prave zabudlo, ze sa na tom mieste vchadza (opat) do zastavanej casti.