Ak by mal niekto cestu verejnou dopravou do Nitry na sobotňajší DOD a nemal by sa ako dostať od Leopoldova, prípadne Trnavy, je tu možnosť dopravy súkromným kĺbovým autobusom Karosa C744.24 z roku 1989 buď z Leopoldova alebo z Trnavy do Nitry a späť.
Cena dopravy nepresiahne 4€ za osobu (obojsmerne, možnosť dohody aj jednosmerne)
V každej normálnej západnej krajine je štandard, že na zastávkach s podobnou vyťaženosťou je aspoň obrubník, asfalt, označník, lavička a kôš, v lepšom prípade prístrešok.
Suhlasím, to majú v Mojši luxsusnú zastávku, napríklad taka Prípojná v Zádubní tam vystupuješ priamo do hroble a si rád že nemusíš ísť 500m na dalšiu zastávku
A teraz sa prihláste všetci kritici predmetnej zastávky "Vodné dielo", ktorí ste vyštudovaní stavební inžinieri alebo aspoň citujte normu, podľa ktorej vyplýva, že daná stavebná úprava nie je v jej súlade. Nechcem vyvolávať provokácie, len ma to osobne zaujíma. Mám rád konštruktívnu a objektívnu kritiku.
Tak teda videl som všeličo ale dnes som videl 219 ráno na L7 a vpredu na kryte bol na nejákom ušku zavesený a počas jazdy sa tam húpal dlhý dáždnik ? ?
Ak by tam naozaj vystupoval človek so zníženou pohyblivosťou, vodič môže zastaviť na začiatku oblúka, kde je polomer väčší a je jednoduchšie zastaviť blízko obrubníka.
Ten obrubník nie je zas taký vysoký a ani tá otočka nemá podľa mňa taký malý polomer, aby nebolo možné pristaviť ten autobus tak blízko k obrubníku - aby plošina nedočiahla na okraj chodníka.
Ale... Čo by tam robil vozíčkar? Ak by chcel k vodnému dielu, tak priamo od zastávky vedú k nemu iba schody alebo panelová cesta... Ibaže by chcel ísť do obce Mojš... Osobne, byť vozíčkarom by som radšej vystúpil o zastávku skôr, kde mám priamy asfaltový chodník a jedinou prekážkou je závora.
Mimochodom, podľa Google StreetView tá otočka existovala už v roku 2012, akurát, že tam nebola žiadna zastávka, ani chodník... Čiže, nie je to žiadna novostavba, ktorá vznikla vrámci príprav pre dnešnú linku 67, ale vznikla oveľa skôr (= tvorca tej otočky nemusel uvažovať nad jej pravidelným využívaním verejnou dopravou).
Neberte tak, že obhajujem jej súčasný stav (ani mne sa nepáči), ale treba sa pozrieť na to aj z iného pohľadu a zistiť si k tomu informácie...
Umiestnenie zastávky verejnej dopravy závisí od niekoľkých predpisov, projektant nemôže navrhnúť umiestnenie zastávky kde chce on. Inak, zatočené konečné nie sú až taká rarita.
Uznajte, že je to paškvil. Ja to zvládnem, ale osoby so zníženou schopnosťou pohybu- na vozíku budú veľmi ťažko nastupovať cez plošinu do nizkopodlažných autobusov.
Ak ti to silne prekáža, iste môžeš napísať na mesto Žilina / obec Mojš a vyžiadať si všetky info, ktoré chceš... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
URBINO