ako bolo zverejnene a ak budu peniaze,tento rok:3 klbovy sor,7 kratky sor.Nebolo by ale lepsie:3 klbovy sor,3 kratky sor,3 citelis 10,5m pre linky 29,31 a go pre klby 237,238,239 ?
Nemyslím si, že garancia na aspoň piatich poradiach je úplne nemožná, len by to vyžadovalo zásah do systému turnusov. V súčasnosti je vypravovanie nových vozidiel veľmi nevyrovnané. Napr. L3 - stalo sa, že dva dni po sebe tam boli až dve 31Tr a na ďalší deň ani jedna. Alebo cez víkendy 30Tr - raz všetky tri na L6 a inokedy po jednej na L3, L5 a L6 a 31Tr vždy počte 1 - 4. Niekedy sa stáva, že doobedňajší vodič má 30/31Tr a poobedný nemá oprávnenie a ide so starou Škodou (alebo opačne). Takže hneď po jednom VYJ a ZJA navyše.
Pritom nové trolejbusy by mali jazdiť čo najčastejšie, lebo: sú v záruke, sú nízkopodlažné, majú nižšiu spotrebu energie.
Približne koľko vodičov, ktorí majú pridelené 14/15Tr alebo sú záložní, majú oprávnenie na 30/31Tr?
Čo máte stále s rozpredávaním tých šrotov?! Plzeň vyraďuje vozidlá po GO s novou skriňou, vozidlá v takom stave ako sú vyradené žilinské nepotrebuje nikto na svete, už to pochopte! Upraviť 14 Tr / 15 Tr zo 750 V na 600 V sa dá, ale keby DP Bratislava mal rozmýšľajúce vedenie a chcel kúpiť niečo ojazdené, má kvantum možností kúpiť oveľa lepšie vozidlá ako zo Žiliny.
V ČR sú napríklad firmy, ktoré vyradené trolejbusy a autobusy kupujú a následne ich opäť predávajú do zahraničia. "Autobusy Jihlava" či "4RAIL" dodali vlani ex-plzenské trolejbusy na Ukrajinu, druhá menovaná podľa diskusií na k-report chystá prevoz starých Karos až do Afriky.
Keď už nič iné, Bratislava má krízu zažehnanú? ?
Spomínalo sa tu žilinských 750 V - takéto vozidlá sa nemôžu prevádzkovať na 600 V? Ako to je opačne sme videli pri nákupe 244 - 246 zo Zlína, ale čo v tomto prípade?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jan Vartas
http://www.press.sk/knihy/encyklopedie-ceskoslovenskych-autobusu-a-trolejbusu-v/