Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V predaji je už piaty diel Encyklopedie československých autobusů a trolejbusů.

http://www.press.sk/knihy/encyklopedie-ceskoslovenskych-autobusu-a-trolejbusu-v/
Ešte doplním k tým trom vyradeným pribudli 201,208,210,215,218,222 a samozrejme 236
Reakcia na: tado.g #21144:
Raz niekedy určite. ?
Kedy príde du ZA ďalšia várka nových trolejbusov
a taktiež v Žiline končia 244,245,246
Reakcia na: URBINO #21141:
Prave preto ma prekvapilo ze prave 215.. taka 222 alebo 219 by som cakal ovela skor
Reakcia na: tux #21139:
pri dennej vyprave 9 solo tr mat 16 kratkych tr je prepych,preto neprezije ani 222.
Reakcia na: tux #21139:
nuz videna spolu s 218 bez displejov,oznacovacov
Reakcia na: URBINO #21138:
Coze? Mas to potvrdene? 215?
Reakcia na: URBINO #21137:
dalsi trolejbus,ktory v premavke neuvidime je 215,posadka bude jazdit s 211.
ako bolo zverejnene a ak budu peniaze,tento rok:3 klbovy sor,7 kratky sor.Nebolo by ale lepsie:3 klbovy sor,3 kratky sor,3 citelis 10,5m pre linky 29,31 a go pre klby 237,238,239 ?
Reakcia na: Mongolec #21134:
Nemusi to byt uplne aktualne

L3 - 5 (230,228,256)
L4 - 5 (251, 206, 255)
L5 - 5 (258, 259, 260, 217)
L6 - 6 (252, 257, 239)
L7 - 6 (241, 253, 254)
zalozni - 3
Reakcia na: tux #21129:
Nemyslím si, že garancia na aspoň piatich poradiach je úplne nemožná, len by to vyžadovalo zásah do systému turnusov. V súčasnosti je vypravovanie nových vozidiel veľmi nevyrovnané. Napr. L3 - stalo sa, že dva dni po sebe tam boli až dve 31Tr a na ďalší deň ani jedna. Alebo cez víkendy 30Tr - raz všetky tri na L6 a inokedy po jednej na L3, L5 a L6 a 31Tr vždy počte 1 - 4. Niekedy sa stáva, že doobedňajší vodič má 30/31Tr a poobedný nemá oprávnenie a ide so starou Škodou (alebo opačne). Takže hneď po jednom VYJ a ZJA navyše.
Pritom nové trolejbusy by mali jazdiť čo najčastejšie, lebo: sú v záruke, sú nízkopodlažné, majú nižšiu spotrebu energie.
Približne koľko vodičov, ktorí majú pridelené 14/15Tr alebo sú záložní, majú oprávnenie na 30/31Tr?
Reakcia na: tux #21129:
Anketa má za úlohu zistiť potreby cestujúcich, nie prevádzkové možnosti DPMŽ.
Reakcia na: Mongolec #21130:
Čo máte stále s rozpredávaním tých šrotov?! Plzeň vyraďuje vozidlá po GO s novou skriňou, vozidlá v takom stave ako sú vyradené žilinské nepotrebuje nikto na svete, už to pochopte! Upraviť 14 Tr / 15 Tr zo 750 V na 600 V sa dá, ale keby DP Bratislava mal rozmýšľajúce vedenie a chcel kúpiť niečo ojazdené, má kvantum možností kúpiť oveľa lepšie vozidlá ako zo Žiliny.
Reakcia na: Dispecer #21128:
Ani tam nie.
Reakcia na: Dispecer #21128:
V ČR sú napríklad firmy, ktoré vyradené trolejbusy a autobusy kupujú a následne ich opäť predávajú do zahraničia. "Autobusy Jihlava" či "4RAIL" dodali vlani ex-plzenské trolejbusy na Ukrajinu, druhá menovaná podľa diskusií na k-report chystá prevoz starých Karos až do Afriky.
Keď už nič iné, Bratislava má krízu zažehnanú? ?
Spomínalo sa tu žilinských 750 V - takéto vozidlá sa nemôžu prevádzkovať na 600 V? Ako to je opačne sme videli pri nákupe 244 - 246 zo Zlína, ale čo v tomto prípade?
K tej ankete.. dokym nebude mat aspon vacsina vodicov skolenie na 30/31 Tr je uplne bezpredmetna
Reakcia na: Majo #21127:
Nuž, potom už len KĽDR... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.