Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #21047:
Vozila, lebo Duben bol jedine NC v ZA´a s klbom sa tam nechodilo až na nejake vynimocne jazdy. ?
Reakcia na: OBUS #21044:
"Ako som už raz pisal súčasne obratisko Carrefou nebolo moc štastnym riešenim"

A preto L8 svojho času vozidla vždy ku a z Carrefouru balíky ľudí od rána až do večera.
Ešte dodám že km dvojstopej trate začína od 600 000€
http://www.trolejbusyvpraze.net/tb_navrh_trate.htm
Trolejbus spotrbuje asi 0,5kW energie na 400m, skus preratať navratnosť,usporu pri takejto investicii?
Zrejme najvhodnejsia by bola trasa L7, resp L6. Popripade i variant s L30. Nakolko už SOR vyrobil TNB s dieselagragatom. Ako som už raz pisal súčasne obratisko Carrefou nebolo moc štastnym riešenim- namiesto toho sa L6 mohla točiť na kruhaku Kaufland. Isto by bola viac atraktivnejsia. Taktiež by ju využívali vyjazdy- dojazdy. Pri jednom úspora 400m.
Reakcia na: OBUS #21042:
Fajn a čo by si na tú trať presmeroval?
Nemal by zaujem DP vypracovať nejaký projekt na rozšírovanie trolejbusovej siete? Skúsiť čerpať OPD? Napríklad úsek na Vysokoškolákov, resp. priamo spojiť Fatransku, polikliniku, nákupné centra. Dĺžka úseku je cca 1000 m. Taktiež by po tejto trati by mohli jazdiť dojazdy došlo ku skráteniu- km, cez Obchodnú to je cca 1400 m. ❓
Reakcia na: lubik2100 #21039:
Tak to vlož na uloz.to, imageshack.us alebo čokoľvek iné.
dnes havaria pri celulozke c.15 a na kopci za nou 58 v priekope
mam aj foto ale newiem to tu vlozit
Reakcia na: tux #21037:
Co mate vsteci s tym ze to niekoho prekvapuje? Nikoho to neprekvapuje. Ale je to svinstvo a prave preto to treba medializovat.
Reakcia na: OBUS #21036:
To este na SK niekoho prekvapuje? Nerobi sa to len v doprave
Reakcia na: Dispecer #21033:
Na námestí sa dalo platiť kartou za úhradu oveľa skôr.
Reakcia na: Jan Vartas #21032:
Ďakujem, opravené.
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1355125008_247.pdf
Ak tomu dobre rozumiem, tak v predajniach DPMŽ bude k dispozícii POS terminál... ?
Máte asi chybne zaradené fotky pri vozidle č.259. Prvé štyri fotky 30Tr SOR v Plzni patria asi k vozidlu č.258. Na skle vozidla je výrobné číslo 039. Rovnaké číslo je aj na fotke vozidla 258 pri skúšobných jazdách v Žiline.

http://imhd.sk/za/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=9514#94753-Oznacenie-druheho-trolejbusu-30-Tr-pre-Zilinu

http://imhd.sk/za/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=9513#95601-Skoda-30-Tr-SOR-258-na-skusobnej-jazde
Reakcia na: Valec #21025:
neviem či som to správne pochopil, ale značky pre skrátenú alebo predĺženú trasu môžu byť ako doteraz, ale toto je zbytočný chaoz. Jednoducho ak je vysvetlené, čo a ako, zbytočne sa to menilo.
Reakcia na: Vladimír #21027:
Navrhujem prísť s týmto riešením na Združenie MHD a Zväz AD, tam to prediskutovať a prípadne iniciovať zmenu vyhlášky. Lebo tieto inverzné značky [10] a [11] keď už nič iné, tak zaberajú zbytočne veľa miesta. O to, že hľadať ich v mori značiek by som sa zasa až tak nebál, tak isto sme sa naučili v mori písmenkových značiek čo znamená c a w.
Reakcia na: Vladimír #21027:
100% suhlas...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.