Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #20622:
Ideš na dopravnú a toto Ti treba písať? ?
Reakcia na: Vladimír #20623:
Diky. ?
Reakcia na: Yogi616 #20622:
Zastávka je hneď pred budovou stanice, automat je na zastávke. L4 odchádza zo zastávky na strane budovy ŽST (nie cez cestu oproti).
Čaute, idem zajtra na prijímačky na ŽU a rád by som vedel, že ako ďaleko je zastávka pri Železničnej stanici od budovy stanice. Uvidím ju hneď? Sú po ceste aj automaty na lístky? ?
Budem rád za nejakú tú odpoveď.
Reakcia na: OBUS #20614:
mohlo byť v podmienkach:
názov začína na Š, končí A, model vyšší ako 28Tr. Bolo by to úplne rovnako.
Zatiaľ tu asi nikto nenapísal, že autobus Karosa B 952E #14 má nový busboard spoločnosti ALGIDA na zmrzlinu Big Milk. Autobus mal predtým reklamu na spodnú bielizeň značky TRIUMPH v OC Dubeň a Aupark Žilina.

Foto autobusa s reklamou: http://zilina-gallery.sk/picture.php?/26336/category/190
na Trati Kralovany- Trstena... prípojovosť sa blíži ku 0! a večerný spoj odrovnali úplne! nie ďakujem
Reakcia na: simkoslav #20615:
Simkoslav - ten návrh som pozeral (nielen pre Žilina - Rajec). Z pohľadu Žilinčana je zvýšenie spojov do Rajca len vítané a musím skonštatovať, že konečne! Tá trať si to už dávno zasluhuje, plus treba doplniť nejaký spoj po 22:00 zo ZA nepochybne. Každopádne zavedenie taktu vítam, rozšírenie spojov rovnako, ale stále dávam jeden veľký výkričník: či sú tam popísané všetky obmedzenia, typu nejde cez zimné prázdniny, cez letné a podobne. Pretože už neraz (na iných tratiach) bol toto kameň úrazu. V uvoľnenom návrhu GVD to vyzeralo super, prišiel reálny a všade možne všeljaké obmedzenia prevádzky....
V novom GVD - dostupný napr. http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4515-Navrh-GVD-20122013-pre-osobnu-dopravu/ ale dochádza k úbytku Os vlakov ZA-CA v špičke, rýchlikov BA-ZA (aj posilových!). Avšak je pre hlavné trate koncipovaný už konečne naozaj systémovo na prvý pohľad - otázne je ako je na druhý pohľad a čo spraví s "menej" vyťaženými traťami....
Reakcia na: S499.1023 #20613:
Presne tak, už viacej okato sa to vyberko nedalo napisať. ❗
Reakcia na: milan001 #20610:
Jozef ti vysvetlí, že nové vedenie mesta je dobré, lebo zachraňuje trolejbusy a preto nevadí, že sa nanich "trošku" napakuje.
Ten trolejbus Škoda 14Tr #214 s reklamou mesta si môžeš pozrieť aj na nasledovnom odkaze:

http://zilina-gallery.sk/picture.php?/25642/category/199

cauko date zilincania ten tr 14 ev.c214 s tou reklamou mesta??
Ktoré typy vozidiel môžu splniť VŠETKY kritériá "takzvaného verejného obstarávania" tejto úplatnej doby? Kto sa chystá si namastiť vačky na žilinskej "transparentnosti" aby bíla bíla byla....
Reakcia na: Majo #20607:
Viem, preto som o tom písal ako o jedinom mne známom obhájiteľnom logickom dôvode. Samozrejme, že za tým je ešte niečo (niekto) iné.
Myslím si to preto, lebo vývoj sa nezastaví a predpokladám, že trolejbusy skôr či neskôr nebudú potrebovať medzi konečnými pevné vedenie a postačia si so zásobami získanými v obratiskách alebo na vybraných zastávkach (teda vyhovie sa aj "estétom" a zostanú zachované jazdné vlastnosti a ďalšie výhody). Týmto nechcem vyvolávať vášnivé debaty, spomenul som to iba na okraj. Sám si v Žiline momentálne neviem predstaviť nič, čo by mohlo trolejbusy plnohodnotne nahradiť.
Posledný odstavec vyjadril naivnú nádej a predstavu budúceho stavu, ktorej sám nedávam viac ako 10 %. ?
Trolejbusy boli a budú, vďaka novému vedeniu DPMŽ a mesta. Som rád, že je tu aj široké spektrum názorov na trolejbusy. Neviem, čo by sme tu písali, keby tam zostal ten pán, ktorý mal rozbehnuté celkom iné plány.

Nedávno som tu nechal odkaz na kamery na sledovanie rýchlosti a dodržiavanie pravidiel premávky na Ul. Na Veľký Diel. Teraz si ich môžete pozrieť na križovatke ulíc 1. mája, Predmestská a Veľká okružná:

http://zilina-gallery.sk/picture.php?/26280/category/2051
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/26282/category/2051




Reakcia na: Mongolec #20604:
Sám snáď vieš, že tu nejde o nižšiu spotrebu elektrickej energie. Homologizácia nového vozidla sa spravidla zvykne robiť až po ukončení výberového konania a teda nie je nutné nastavovať tender niekomu na mieru, aby nevyhodil náklady na homologizáciu zbytočne.
Prečo by malo v 21. storočí nevyhnutne prísť k zrušeniu trolejbusovej dopravy? Za to, že ich predošlé vedenie mesta považovalo za prekonané? V kopcovitom teréne má také výhody, ktoré tromfne asi ťažko nejako iný druh dopravy.
Ten posledný odstavec bol dobrý. ? Dúfam, že si ho nemyslel vážne.
Reakcia na: Mike #20600:
Na mňa pokiaľ sa dobre pamätám nepadol v BA žiadny kryt ani v Ikaruse, ani v Tedome, ani v SORe. Nemusíš z nás robiť tak balkánsku prevádzku, keď sme iba mierne. ? Fakt je ale ten, že v SORe po pár týždňoch prevádzky začne veľa komponentov dosť výrazne hrkať, čo sa v takých Ikarusoch 435 začalo prejavovať až po rokoch prevádzky a v Tedomoch sa zatiaľ výrazne neprejavuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.