Keďže som čítal o redukciách v Prievidzi, kto vie ako to dopadne v Prešove a čo ešte do septembra nachystajú v BA, tak ako to vyzerá v Žiline? Dúfam, že sa MHD v ZA udrží nad vodou v tejto sračkovej dobe.
Ale nastolim novú tému- od známeho som počul, že kedysi za čias Ikarusov došlo k prasknutiu kĺbu- nasledne k nehode. Pamata si niekto nato? Je to vôbec pravda?
ok, ok ? končím s tým, iba tak ma v rámci Žiliny zaujal ten úsek Žilina - Teplička - Varín a na vlaky.net sa čaká aj rok na odpoveď, kdežto tu, to žije, takže ? všetkým čo mi odpovedali ?
asi veľké kulové... hlavne, že krátko na to ako bol vydaný ZAN aj na st. Červená Skala, tak vyšla fotka s kopami dreva v areáli stanice, ktoré sa odvážalo po ceste namiesto toho, aby šlo po železnici a keď poviem kopa dreva, tak tým myslím cca 15-20 vagónov Snps.
ale idz het ? kto hovoril o kufroch?! ? napadlo ma iba jedno, že napr. keď niekto má záťaž na naplnenie iba 3 vozňov s nosnosťou 52-63t (vozne Hab...), t.j. má cca 180t tak ju môže radšej nakladať do 6 vozňov radu Hbbins s nosnosťou 30t a má splnenú kvótu aspoň 5 vozňov.
Inak prečo musí Cargo asistovať pri nakládke podľa tých dokumentov na ich stránke?! Veď predpisy musia ovládať aj súkromní prepravcovia, takže vedia ako si počínať pri nakládke nie? Iba to treba mať ohlásené u staničného personálu a ostatných potrebných orgánov, ale načo tam musia byť Cargáči?!
Nepomýlil si si diskusiu? Toto je iMHD, nie vlaky.net.
No a ak chceš, aby Crachgo skrachovalo ešte rýchlejšie, tak len vymýšľaj, ako obísť ZAN. Aj keď ty samozrejme nič neobídeš, pretože z Petržalky do Žiliny si kufor skupinou piatich vozov asi posielať nebudeš ?
ešte by som rád prediskutoval jednu vec ohľadom tohtoročných ZAN-ov. Ten druhý do 5 vozňov čo vydali, tak som nad ním premýšľal, že ako by sa to dalo obísť. A tiež na stránke ZSSK Cargo som čítal o prvom ZAN (http://www.zscargo.sk/files/On-line/2011/zn_2011_108_2156_20110523-do.pdf) že výnimka na ZAN : za osobitných podmienok s prepravným dozorom ZSSK Cargo. Druhý ZAN sa nevťahuje na ucelené súpravy a skupiny od 5 vozňov. Tento druhý ZAN by sa aj dal napr. obísť myslím za určitých predpokladov.
len? a takto náhodou vytyčovacie práce, meranie skutkového stavu, kontrolné meračské práce na stavbe, práca na katastri... aj naučenie sa čítať mapu a vedieť s ňou pracovať nie je len tak jak si myslíš, že si otvorím knihu a čítam si ?
nechcelo sa mi hľadať ? ale našiel som si zas info čo som chcel o nákladných vozňoch od NACCO, či lokálne trate Friedbergbahn, Niddertalbahn a Rennsteigbahn ☺
On je geodet, takže vie len do mapy zakreslovať. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Inak prečo musí Cargo asistovať pri nakládke podľa tých dokumentov na ich stránke?! Veď predpisy musia ovládať aj súkromní prepravcovia, takže vedia ako si počínať pri nakládke nie? Iba to treba mať ohlásené u staničného personálu a ostatných potrebných orgánov, ale načo tam musia byť Cargáči?!