Nevedel by mi niekto povedať, že čo inšpirovalo DPMŽ k prázdninovému grafikonu L4/14 s minimálnou odchýlkou medzi špičkou a sedlom? Tak nejak by mal vyzerať CP aj na L3, a cez školský roky 10/15/12, alebo 10/12/12 aby nemuselo nič po RŠ zaťahovať do vozovne.
Včera okolo 10:45 došlo k dopravnej nehode medzi autobusom Karosa B 952 #02 a osobným autom na Košickej ulici. Vodič auta pravdepodobne nedal prednosť autobusu.
Som si tie SPPO teraz preštudoval podrobnejšie a oddnes nazývam Most českou Žilinou ? . To "cestujúci by zneužili" je tam jasne medzi riadkami čitateľné.
Aha! A ja som sa čudoval, keď mi tá "milá" pani v električke pri žst. Most tvrdila, že si nesmiem na dva hodinové lístky prejazdiť celú sieť DPMMaL, lebo lístok je síce hodinový, ale určený na jednu cestu ? .
tak to je chobotina smelo porovnateľná s prepravnými podmienkami DP Most a Litvínov, ktoré okrem iného zakazujú "využívat vozidla MHD k trávení volného času, zejména se bezdůvodně přepravovat na tzv. okružních linkách" ?
Len na základe toho, o čom ja viem, tak do minulého roku prevládali výpadky energie, no vyzerá, že v roku 2011 sa pomer vyrovnal, prípadne otočil v "prospech" trakčných porúch (ak aj nie počtom problémov, tak časovou dĺžkou vzniknutých prestojov). Aké máte skúsenosti ostatní?
Ma niekto statistiku, kolkokrat od januara za to moze vypadok prudu a strhnute/poskodene troleje? (prip. ine okolnosti)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.