tux- Ty chudacik zakomplexovany co stale mas do Kostolneho, mal si rad Zuziakovu???!!! No tak si potom jej soferko, ktorych Ona chranila.... uz mi je na grcanie na tomto forum.....chudackovia.
Zriaďovacia železničná stanica Žilina – Teplička sa začala budovať v roku 1976 a krátko pred dokončením bola stavba štátnymi orgánmi po roku 1989 utlmená a v roku 1992 zastavená. Tomto čase prebieha II. etapa stavby, ktorú tvorí 72 stavebných objektov a 32 prevádzkových súborov. Stavebné práce začali demontážou pozostatkov po časti pôvodnej stavby, novým železničným zvrškom, celkovou úpravou stavby od náletových drevín a budovaním pozemných stavieb na pôvodných skeletoch. Stavadlová veža sa vybudovala na pôvodných základoch. Z koľajiska II. etapa, 2. stavby zostane pôvodný počet koľají a bude predĺžených 8 koľají staničnej skupiny na 800 metrov. Odchodová skupina bude rozšírená o jednu koľaj pre automobilku KIA Motors. Celkom bude vybudovaných 35 km koľají, 100 výhybiek, nové trakčné vedenie, silnoprúdové zariadenia, zabezpečovacie a oznamovacie zariadenia, pozemné stavby a komunikácie. Opravené budú aj štyri železničné mosty, vrátane mosta cez Váh. Stanica Žilina-Teplička bude slúžiť, ale v menšom rozsahu ako sa pred desiatkami rokov plánovalo, na zabezpečenie vlakotvorných prác zo žst. Žilina a Vrútky v jednom mieste. Stanica by mala spracovať denne 1 138 vozňov, vybaviť 45 končiacich a 41 východzích vlakov.
Stanica je vo výstavbe, a preto si videl prázdne koľajisko. Nič tam nie je vybudované spletito. Zriaďovacia stanica je napojená mimoúrovňovo z hlavných koľají, tak ako je to bežné vonku. Preto sú tam mosty ponad hlavné koľaje od Vrútok (poza Vápenku) a od Žiliny ďalším mostom cez Váh.
Terminál intermodálnej prepravy Žilina – Teplička je samostatná stavba a nemá nič spoločné s terajšou výstavbou.
ok. Inak videl som konečne obchodný dom Mirage a môžem povedať iba toľko : dúfam, že to do 10-20 rokov asanujú. Vždy som sa tešil, že Žilina nie je taký blivajz s nákupnými centrami ako Bratislava a drb! Je to tu, do centra naparili kúsok od námestia a kostola takú opachu ?
Nevyzná sa niekto z Vás do úseku trate Žilina - Varín? Veľmi by ma zaujímala jedna vec : Prečo sa tam tie trate tak motajú? Na google vidím dvojkoľajný železničný most čo je trať 180 a kúsok vyššie je jednokoľajný most, ktorého trať po prejdení Váhu (smerom na Vrútky) križuje hlavný ťah 180 ponad. Potom je tam "harfa" ktorá je úplne prázdna. Medzitým v úrovni ako je harfa sa od hlavnej trate oddeľuje jedna koľaj a opäť prechádza ponad hlavnú trať. Potom za prvou harfou sa jedna koľaj oddelí od tej vedľajšej trasy a spája sa s hlavnou traťou a krátko na to sa jedna koľaj oddeľuje a približuje sa spolu s tou druhou traťou čo šla ponad hlavný ťah k druhej ešte väčšej harfe, ktorá nasleduje po tej menšej, a ešte pri tej veľkej je jedna menšia, opäť však obe prázdne, (keďže je to také veľké, tak by som čakal, že tam aj niečo bude odstavené). Potom sa tie dve harfy zlievajú do pár koľají a k nim sa opäť vracia jedna koľaj, ktorá sa oddelila skôr od hlavnej trate. Z tých dvoch neskôr oddelených koľají od hlavnej trate sa neskôr formuje zas nejaký komplex koľají (niečo ako zriaďovačka), kde už nejaké vlaky stoja a kúsok od nich dole sa opäť vetvia koľaje do novej harfy, kde zas žiadne vlaky nestoja. Vrchný komplex koľají vysiela pár koľají hore k hlavnej trati do stanice Varín a časť popod vápenku Varín spolu s pár koľajami zo spodnej harfy, pričom ešte pár koľají ide do akéhosi komplexu pred vápenkou, resp. mimo vápenky. Hlavná trať ide popred vápenku, cez stanicu zatiaľ čo druhá trať z harfy ide popod vápenku a opäť prekrižuje trať 180 ponad a kúsok pred opustením Varína sa spojí s traťou 180. Vie mi niekto vysvetliť, že prečo je celý ten komplex odstavných koľají riešený takto spletito (neustále preplietanie, spájanie, oddeľovanie a zbytočné križovanie nadjazdami) a megalomansky?
A este drobna podotazka.. ak sem este chodi pan "Bohumil".. co bolo pricinou Vasho menovania do funkcie, ktoru zastavate? Vyssia odborna sposobilost ako mala Vasa predchodkyna?
Treba si polozit ine otazky:
1.Preco je t-busovy vozovy park v stave, v ako je ?
2. Kde sa podeli mechanici z dielni, ktori by sa o ne stihali starat?
3. Cim to je, ze malo mechanikov nestaci na 44 vozov?
4. Preco pan ex-riaditel robil GO priamim zadanim bez vyb.konania?
5. Kolko pan ex-riaditel usetril redukciu dielenskych pracovnikov a vrcharov?
6.Ako je mozne, ze GO 228 dodnes nie je zaplatena a veselo si beha po uliciach?
možno ma ukameňujete, ale zaoberal sa niekto myšlienkou náhrady zavedenia trolejbusov elektrobusom?
ak áno, mohol by mi niekto zodpovedať nasledovné otázky:
- jednotková cena za kapacitne porovnateľné vozidlá,
- výkon vozidla,
- vybudovanie dokovacích staníc verzus trolejového vedenia s príkladným počtom liniek,
- odpisy,
- náklady na údržbu vozidiel a celého systému,
- porovnanie silných a slabých stránok oboch systémov,
- spoľahlivosť vozidiel Tbus verzus Ebus + celého systému
Včera večer zdochla L3 na Polícii okolo 21:30. Síce to značne nahnevalo (vrátane predošlého 40 minútového meškania rýchlika), ale musím pochváliť vcelku promptnú reakciu DPMŽ a nasadenie náhradného busu do 10 min v tomto čase.
Inak na L6 opäť klbáky? Neboli náhodou cez prázdniny nasadené sóla? Či len nedostatok 14Tr?
viete mi povedať dokedy mi platí zľava na lístky ak potvrdenie o návšteve školy bolo odovzdane počas minulých prázdnin. Platí mi zľava do konca školského roka alebo patrí tam ešte obdobie prázdnin?
Pani prosim, riesmi veci ohladom zilinskej MHD. Debaty o velkosti Vasich mozgov sa hodia skor niekde inde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan001