Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: geto1 #19549:
o BB nemam ziadne info

dalsi problem je nedostatok zaloznych vozov.. 202 a 204 docasne odstavili ako nepotrebne, medzitym z nich zobrali polovicu veci na ND a teraz ked ich bolo treba zistili ze su nepojazdne

233 uz bola na dielni,ale rozsah opravy je asi narocnejsi tak sa docasne "odlozila"
231 sa uz riesi
a 240 uz ma odstraneny aj problem s vyhadzovanim automatu
Reakcia na: tux #19546:
Keď čitam ten vypis poruch tak načom ešte jazdi MHD?Nevieš či už v BB maju tie nove Tr.
Reakcia na: Myscho #19547:
kolosálna blbosť ? zruší sa jeden vlak a jak to poznáme, tak si kraj doobjedná ako suplovačku 2-3 autobusové spoje lebo kapacitne bus Makovu stačiť nebude ? takisto, akonáhle sa niekde zruší vlak, tak v momente v tej istej polohe kraj objednáva autobusový spoje alebo aj dva ako náhradu ? zaujímavé, že na trati 128 jazdia 811 vo dvojiciach, dakedy aj trojičky jazdia a podľa ZSSK je to nerentabilné? Potom prečo v ČR alebo v Rakúsku majú aj malé regio vlaky, ktoré majú kapacitu ako dva 12m prímestské busy? ? to nemôže ZSSK zisk (ak má niekde) z vyťažených tratí presunúť na dotácie na lokálne vlaky? Keď si to tak spočítam tak ZSSK neredukoval sa takmer nič na hlavných tratiach a pár regionálnych, ktoré by spočítal človek aj na jednej ruke. Zaujímavé, že štát nedokáže na trati BA - Komárno prevádzkovať v takom takte ako chce student agency prevádzkovať a dokonca to súkromník dokáže za lacnejšie. Zaujímavé je tiež, že železnice chcú ozdraviť za 3-4 mesiace a iba skrz to, že budú rušiť a skracovať vlakové spoje. To je asi to jak keď rok čo rok počúvame na zasadnutí MsZ v Bratislave, ako treba zatraktívniť MHD a v januári/februári počúvam, že nejakí byrokrati a politici chcú šetriť na redukcii nosných liniek a inde aj na linkách, bez ktorých by sa veľmi ťažko ľuďom existovalo. ?
Reakcia na: no.ev.di. #19544:
Vlak do Makova chceli ešte nedávno zrušiť úplne a teraz sa uvažuje že sa zachová len po Turzovku..
Reakcia na: geto1 #19545:
239 dnes vypadla na Solinkach, hradil ju ZV 99, nejaky problem na elektrike

ad 240- tam sa to stava velmi casto
Reakcia na: tux #19541:
To sa na 15M stava že vypadne jeden motor možno to chce plynulejši rozbeh a počuvať ako sa ten voz sprava.Prave ma obehla 239 no bola za Tatrou.
Chcem sa Vás opýtať, či niekto nechodí občas vlakom do Turzovky alebo Makova. Práve pozerám, že trať je po celej dĺžke umiestnená vo veľmi dobrej polohe k jednotlivým dedinám, resp. sú v jej okolí domy a zastávky sú blízko pre ľudí. Nemá niekto prehľad aká je tam vyťaženosť a či by nebolo lepšie posilniť vlakové spoje na úkor autobusových? ?
Reakcia na: tux #19542:
231 sa opravuje na Kosickej
231 aj 233 maju za klbom prasknuty ram.. oprava zatial v nedohladne
Reakcia na: tux #19540:
dnesne zaujimavosti
3/2 240
4/8 113
4/9 244
16/2 238 ❗

btw 240 - voz sa vraj casto kazi, zistilo sa, ze pri prudkom stlaceni jazdy vyhadzuje automat (povrava sa, ze pan vodic MM toho rad zneuziva, lebo ked vymenili 240 a 236 zrazu problem ..nebol)
Reakcia na: Mongolec #19539:
5/5PS robi len posilu rannej 4ky
231 porucha
233 vymenili za 244
dnes miesto 240 na 4/8 113
Reakcia na: tux #19532:
Aké spoje robí 5/5PS na klbáku okrem posily L4 od stanice 7:32?

Čo je s 231 a 233? Naposledy som ich stretol asi pred tromi týždňami a celkovo mám dojem, že chýbajú ešte ďalšie. Napr. Zliňáky sa teraz dajú stretnúť snáď každý pracovný deň, včera na 3/5 sa postupne vystriedali až tri vozidlá (236, 203, 246) a dnes o pol deviatej išla 201 smerom na Jaseňovú podľa všetkého vymeniť pokazený trolejbus a po pol hodine sa porúčala aj ona. Popritom ešte na L14 jazdila Karosa B741.


Re #19534 Kami: Sú podmienky na výmenu naftových autobusov nastavené tak, že musia určitú dobu (počet km) odjazdiť u žiadateľa, aby mal nárok na dotáciu? Lebo ak nie, potom sa teoreticky môže odkúpiť desať "ojetín", formálne ich zaradiť do evidencie a "zneužiť" na Eurofondy.
Jozef: To tam radšej ani byť nemuselo...
Reakcia na: Jozef #19502:
Niektoré nové zastávkové označníky typu A sú otočené o 90 stupňov, lebo priestorové pomery neumožňujú jeho umiestenie na šírku. Takto otočený označník na zastávke Spanyolova, nemocnica smerom do centra si môžete pozrieť na nasledovnom odkaze:

http://zilina-gallery.sk/picture.php?/18889/category/202
Reakcia na: Kami #19534:
S tvorbou ceny je to jednoduché - skladá sa z poplatkov za distribúciu, za systémové služby, za prevádzkovanie systému, zo spotrebnej dnae a odvodu efektívnej sadzby NJF (národný jadrový fond). Tieto položky sú regulovaneé a dajú sa nájsť v rozhodnutiach ÚRSO. To je približne polovica ceny. Druhá polovica je cena za silovú elektrinu, ktorá nie je regulovaná a tým pádom je predmetom obchodného tajomstva. Dá sa len približne abstrahovať, že pre odberateľa veľkosti DPMŽ bude cena siloviny okolo 60,- EUR/MWh
Reakcia na: tux #19533:
presne, tieto skrátené spoje na L1 som myslel.
Reakcia na: miriamka #19526:
pokial nepochodis na DPMZ, tak skus oslovit dodavatela elekriny (zrejme SSE). Volakedy sa to dalo jednoducho odvodit z cennika (http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef21362f3321331f3335222a252c2f3234ef392b2e212c23), ale teraz je cena vecou dohody. Ak by na SSE boli ochotni, mozno by si sa dozvedela aj viac o tvorbe ceny pre trolejbusy.

Re #19529 no.ev.di.: sucasne nastavenie je take, ze musis nahradit naftovy autobus. Mozno v novom obdobi (2014 - 2020) budu podmienky priaznivejsie.
Reakcia na: tux #19532:
PS zabudol som na ranne vyjazdy 4/4a a 3/4
to su tie ranne 1ky po Maticu (Fatransku)
Reakcia na: no.ev.di. #19531:
L1 uz robi len 1/1
kedysi chodila 1 z Matice nejako 18:00 (to robila 16/2) ale uz nechodi

L5 nerobi ziadnu 3
jedine 5/5PS robi ranne spoje na 4/14 a to chodi klbak
Reakcia na: tux #19530:
to, že medzi L6, 7 a 16 vozidlá dakedy behajú si pamätám, tiež, že spoje z L1 pokračujú potom od Vlčiniec/Soliniek po trase inej linky, ktorú dané vozidlo ide. Tie vozidlá čo idú z L5 na L3/4/14 sú ale kĺbové či sóla?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.