Vcera rano o pol siedmej rano doslo na Predmestskej (smer VL)ku kurioznej situacii (nie az tak z pohladu DPMZ). Ludia nastupili do L35/114, no po zavreti dveri stale znel ten otrasny zvuk signalizujuci ukoncenie nastupu. Sofer behal z kabinky ku zadnym dveram dobrych 5 minut, kym to konecne dal do poriadku.
Minule zase tusim vo voze 226 nefungovala minimalne polovica oznacovacov na cipove karty tak sme behali zpredu dozadu, este stastie ze bol poloprazdny a dalo sa.
246 sa pravidelne vyskytuje na 6/4a (od 5tej do 9tej - pred pauzou).. pred casom tam jazdila 203ka ale vodici ju pre katastrofalny stav vzduchovej brzdy bravat nechu
Dnešok bol z dopravného hľadiska naozaj "vydarený". Kvôli zápcham na Komenského a medzi križovatkou pri polícii a rondlom naberal trolejbus na linke 1 také meškania, že by nestíhal načas odísť z východiskovej zastávky pri DPMŽ, minimálne jedno kolo hradil autobus. Zápchy spôsobovali komplikácie aj trolejbusom na ostatných linkách. Navyše akoby sa vrece roztrhlo s vodičmi trolejbusov v zácviku a niektorí z nich sú súdiac podľa rýchlosti jazdy asi retardovaní (ak niekto spraví na relatívne prázdnej ceste pri žilinských jazdných dobách meškanie 5 minút za 5 zastávok, myslím si o tom naozaj svoje). Na kĺbových trolejbusových linkách 4 a 14 sa celé doobedie kolotočil krátky autobus B952E #07 (zrejme namiesto pokazenej 15Tr 227, odstavenej na Fatranskej), samozrejme v kuse nehorázne natrieskaný a zmeškaný. Okrem neho tam bol (na celodenke) ešte jeden bonbónik - zliňák 245, za jazdy sa rozsýpajúci, taktiež neustále zmeškaný a so zmagoreným hlásičom zastávok (trvá to už niekoľko mesiacov, dnes nazýval hlásič pomaly každú druhú zastávku Brodňanskou; keď nie sú schopní ho opraviť, mohli by ho aspoň vypnúť). Zrejme aby Hájičania nezabudli, ako hučí stará Rába, bol na linkách 7 a 16 najstarší zo zlínskych trolejbusov (244). Samozrejme, ani tretí zliňák (245) neodpočíval, bol na svojom klasickom rannom výkone (linky 6, 7, 16).
Priemerná teplota v zime rozhodne nie je ani v Žiline ani v Bratislave taká, ako uvádzaš. Skús sa pozrieť ešte raz, čo je to za hodnotu.
Uhlíková lišta sa vymieňa v dielni, približne raz za 100.000 km v závislosti od trakčnej sústavy (nižšonapäťové jednosmerné sústavy potrebujú výmenu častejšie), TV sa proti námraze neošetruje.
Klubuk dole.Si ozaj podkuty.Nas naučili natiahnuť obluk tak to aj použivam,ale v podstate vieme,že to vyhadzuje meniareň.Neviem ako teraz ale vtedy za poldňa aj 5-6 krat.Včera som počul,že pan Gubala ide na dôchodok a to vraj už od 1.1.Nemaš info.Nevie ťa zaradiť.Ty si ten vysoky či ten blond?
Mam možnost na SHMU ziskat priemer teplôt za zimu v Ba a Za a priemer za 10-rokov a rozdiel vidiš, ale to su hluposti.Zaujimalo by ma ako funguje vymena uhlikov či čo to tam ma ta mašina a ptiemer naj.km. na jednu sadu a ako sa ošetruje trak.vedenie pri namraze.Dik
Na ustanovujúcich schôdzach MsZ sa nič mimoriadne nedeje. Okrem sľubov primátora a poslancov, volenie výborov a pod. Teda žiadne prekvapenie nebude ani v Žiline.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo