Reakcia na: Jozef #1621:
K tomuto sa nemôžem nevyjadriť:- Kvačalova, DP – Pietna, krematórium. Podľa mňa zbytočné, v súčasnosti tam premávajú len 2!!! spoje za deň. To by som radšej využil 24Tr s pomocným pohonom a riešil zachádzkou.
- zastávka Žitná – Bánová. Nie som proti. Aj keby to bola slabšia vetva žilinskej trolejbusovej dopravy, alebo sa ráta s rozvojom tejto časti mesta? A čo bude jazdiť k colnici?
- Ul. Kálov – Kysucká cesta – Športová ul. Toto som už rozobral.
- Úsek križovatka Košická – závody Hyundai/Kia dĺžka asi 6 km. Trať rozhodne zaujímavá, len či by bola aj dostatočne celodenne využitá si netrúfam odhadnúť. Myslím, v čase výmeny zmien by bola preťažená a v ostatnej dobe by zívala prázdnotou.
Fatranská - Rosinská. Toto isto nie, však aj L2 tým smerom chodí takmer úplne prázdna. Na tie popísané investičné náklady by sa to neoplatilo. Ako Juraj dávnejšie spomínal prípadné Vlčince V sú v dochádzkovej vzdialenosti od Matice slovenskej, príp. by bolo možné využiť autobusy prichádzajúce z Rosiny v rámci ŽRIDS.
- Kysucká cesta – Budatín – Považský Chlmec. Nedokážem posúdiť, nikdy som tam nebol, ale ak je tam priemyselná oblasť, tak môže byť.
- Nám. požiarnikov – Veľká okružná – Hurbanova. Ako manipulačná trať by bola super, ale trolejbusové linky by som tam veľmi nepresmerovával, prestupný uzol je Polícia je dosť využívaný.
- zokruhovanie Soliniek. Tak toto malo už dávno stáť.
- západ Hájika. Nemám predstavu ako to myslíš.
- Kvačalova. Riešil by som dvoma spôsobmi: 1. priame pripojenie na Hájik manipulačnou (hoc aj jednostopou) traťou. 2. riadnou trolejbusovou traťou (aj s linkou) cez Novú Žilinu po trase L24.
Valec
Re #1615 Miro: S tým sa predsa tiež počítalo. Ja som to bral ako samozrejmosť. A označovanie by som zariadil tak ako to majú (mali) v nemeckom Konstanz. Pri nástupe do prímestského autobusu s lískom MHD ti šofér dá naň pečiatku s dátumom a časom. Náklady by boli cca 100Sk/voz.
Re #1617 Jozef: Ja osobne by som radšej spravil manipulačné obratisko na autobusovej stanici. Tam by malo určite praktickejšie využitie. A v prípade TT do Chlmca by mohlo byť druhé v Budatíne.
Re #1618 Jozef: Ale reklamy sú v sekcii Vozidlové novinky tzn. pre fanúšikov dopravy. Ak mám hovoriť za seba, tak si vždy pozriem čo je nové v iných mestách a reklamy ma zaujmú. A nemusím čitať všetky fóra.