Reakcia na: Jozef #1427:
Súhlasím s tebou, že situácia pri Váhostave je neúnosná. Čudujem sa, že po rekonštrukcii Bánovskej cesty neklesol počet áut vychádzajúcich z Kamennej cez priecestie na Rajeckú. Veď tí, čo potrebujú ísť smerom k Rondelu či do mesta, by mohli využiť práve Bánovskú a Škultétyho a cez Rondel sa pohodlne vyhnúť zápcham na Kamennej a Rajeckej. Aspoň ja to tak robím a keď idem smerom k Budatínu, nejdem dokonca ani na Rondel, ale pokračujem po Priemyselnej a potom na Kragujevskú. V špičke je to oveľa rýchlejšie, než po Rajeckej.Ja by som navrhoval presmerovať L26 aj L28 z Rondela na Závodskú cestu a potom po ulici Pri Rajčianke (súbežná so Škultétyho) a až potom na Bánovskú cestu. Na ul. Pri Rajčianke je totiž dosť firiem, ktoré by takto získali spojenie MHD, ktoré tam teraz dosť chýba. L26 a L28 by takto získali ďalších cestujúcich, nemuseli by prechádzať cez nebezpečné železničné priecestie a zdržovať sa na Kamennej. Ako správne píšeš, Rajeckú dostatočne obslúži L22.
Jozef
My sa tu bavíme o žilinských plastových tabuliach a displejoch, čo dá viac informácií cestujúcemu. Ale koľkokrát sa tu už písalo, že prečo nie je na zastávkach vo vitrínkach vylepený plánik linie MHD. Plánik siete MHD je prvá informácia pre cestujúceho a samozrejme druhá informácia je už vo vozidle na danej linke, kde môže sledovať zastávky na tabuli alebo na displeji. Pri displeji má aj informáciu o prestupe na iné linky MHD.
Zhodou okolností stáli dnes na zastávke MHD dvaja mladí muži a bezradne sa dívali na jednotlivé linky a zastávky. Pretože neboli zo Žiliny, tak jednotlivé čísla liniek im nič nehovorili a o zastávkach ani nehovorím. Keď jeden z nich povedal: "Keby tu bol plánik liniek ...",ktorý tam samozrejme nebol, tak som sa prihovoril a poradil im.