Bytčica bola vždy obsluhovaná MHD viac ako iné časti, hlavne z dôvodu umietnenia ľahkého priemyslu, ktorý sa nachádza medzi samotným mestom (pod Solinkami) a mestskou časťou (miekárne, podnik IGHP, Ferona, kedysi Tehelne, tlakové nádoby, agrovýkup - sýpka no a pravdaže ZVLka, ktorá mala kedysi aj svoju linku, ktorá sa otáčala na obratisku pri železničnej stanici Bytčica) ako aj umiestnením školy (predtým SOU Stavebné, dnes je to SOŠ dievčenská, inšpektorát práce a ečče niečo tam je...).
pamätáme tie časy... to bolo za oných dní, keď ešte existovali linky 1 (do Bytčice) a 11 (Liet. Lúčka), to jazdili 280, nejaký čas sa potom objavovali B741-ky...
Realita je taká, na 22-ku nemôže byť vypravovaný kľb, hoci by tu v rannej špičke pasoval. DPMŽ sľúbilo že dôjde k zmenám na autobusových linkách. A verím že sa pokúsi o zmenu, aby na ranné spoje do Bytčice mohli byť nasadené kľbaky. Síce má Bytčica len 2200 obyvateľov, ľudia tu cestujú veľmi veľa. Cestuje sa veľa do škôl a za prácou. V minulosti spojenie do Bytčice v rannej špičke 23 spojov/hodina teraz len 7.
Čiže harmoniku nie na linky 22, 27, 29 a 30. Ak si zoberieme ako sa otáčajú vozy na Kamennej, tak radšej ani na L26. Ostáva nám teda 21, 24 a 31. Nehovoriac o tom, aké sú podmienky na otočkách v Chlmci (obracanie v hlavnej ceste) tak jediné normálne podmienky sú na 24 a 31. A tieto linky som teda ešte nevidel tak plné, aby sa tam harmonika (možno tak v 2 spojoch za deň) uživila. ?
Kĺbak sa v Brodne neosvedčil preto, že vznikol problém s otočením. Teoreticky, keby tam žiadne autá nikdy nestáli, otočiť by sa dalo, ale keď tam už stoja, otočiť sa nedá.
Osud busu #92 poznám, dokonca doteraz existuje. Napíšem ti e-mail, kde ti to vysvetlím.
A nevieš prečo sa klbák na L22 neosvedčil? (počet cestujúcich, konečná v Brodne???).
Re #13510 Miro: Asi aj Trnové - v minulosti sa tu spomínali "nevhodné pomery na konci obce".
Mimochodom, pri kompletizácii môjho katalógu vozidiel MHD mi chýba údaj o jednom vozidle (a neuvádza sa ani v katalógu iMHD): Nepozná niekto životopis autobusu s bočným č. 92?
Keby sa kĺbak na linke 22 osvedčil, bol by tam nasadzovaný bus #118 a na dvojke, ktorá robí aj KIU (2/2) by ostal bus #117. Na 2/1 mal chodiť krátky autobus, lebo sú to čisto iba dvojky bez KIE. Ale keďže sa kĺbak na linke 22 neosvedčil, ostalo to bez zmeny.
zapametaj si,ze klbaky sa nekupovali pre linku 2,ale vyhradne pre zamestnancov do kie.Bud rad,ze po odvoze zamestnancov sa vracaju na dvojku.Pokusy,kde nasadit klbaky boly .Este za Juraja si mohol klbove karosy stretnut obcas na l.21,par dni dozadu aj na l.22,ale podla info.sa to neosvedcilo.
ad.marsrutka:zda sa,ze zaraba ako sa len da.V uplynulych dnoch vidavana na trase ZA-Rosina-Visnove.
Neviem ako vy ,ale ja nechapem prečo dali klbove autobusy na l.2! Čo potrebovali nať nejaku linku na ktoprej premavaju klbove autobusy?????? Ale prečo l.2 ked ju vždy vidim prazdnu.
mohli si najsť užitočnejšiu linku ako linku č.2.
matko-klingac: Veľmi vtipny ten tvoj postreh!
Zvladli by to , keby už konečne prišli Citelisy a vysladi by do premavky všetky pojazdné trolejbusy. Tým by sa na trolejbusových linkach mali prestať objavovať autobusy.
A kedy (nejakým zazrakom) dorazili Citelisy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK