Čo sa týka GO trolejbusov, tak tento rok sú plánované tri: #205, #227 a #228. Z autobusov je rozobratá #99, ale tú už "robia" rok. Ďaľej je odstavená #95, na nej sa možno bude robiť GO s nutnou výmenou rámu, lebo je zlomený. Autobusy GO neprechádzajú, maximálne sa dáva nové oplechovanie (52) a niekedy k oplechoavniu aj nový lak (56 a 97).
s tou Kvačalovou mas pravdu nebol to dobry napad nuz lenze ta l. 1 s intervalom ani nie hodinovym sa mi vobec nepaci...a este s takou trasou. no schvalne ako by si to ty riesil s linkami 1 a 6? ?
Všimol som si veľmi časté výpadky elektronických tabulí v centre mesta na zastávkach. Robí sa nejaká údržba? Kedy bude možné na nich vidieť aj autobusové linky?
Neviem niekto termín dodávky nových autobusov?
Možno mi to ušlo, ale už sa prestali robiť GO na TB a autobusoch? Je leto a nejako som nepostrehol, že by v čase letného útlmu využil DPMZ tento čas na údržbu vozového parku.... ( nemám na mysli zmedializované zlínske TB... )
obe zachádzky nie sú možné (Kvačalova, Carrefour) z dôvodu neexistencie odbočenia na potrebné smery a osobne som proti tomu, nakoľko by sa neúmerne natiahli už aj tak dlhé vyhliadkové linky (hlavne tá Kvačalova, fuuuu)
ked uz linku 1 tak by som sa asi priklonil k jej starej forme...a tak isto aj jej stary interval ale to by zasa potom nemohlo byt s tou l. č. 6 ako som pisal ? tazko to spravit co najlepsie...co keby niekolko spojov l. 6 zachádzalo na Kvačalovu? no ale to je zasa blbost. Proste z Kvacalovej musia stacit autobusy, treba setrit vzkm na trolejbusoch a dat ich tam kde je to skutocne potrebne
tak mozno ak by sa to dalo by mohla l. č. 6 len zachadzak ku Carrefour-u...nevim ci to je mozne. ale GVTD potiahne l. 7 vlastne cez cele Vlčince co zlepsi ich spojenie s Hlinami takisto ako aj l. 5 a navyse premava teraz cez vikend sedmicka??? takze to zlepsenie myslim ze je. a 4/14 obsluzi lepsie Hliny, ludia sa dostanu rychlejsie k Policii, priamo na Kosicku...interval l. 7 postacujuci mozno je, ale spojenie Hlin s ostatnou castou mesta nie je postacujuce, to som tym chcel povedat... ?
Ak mesto nedokáže zabezpečiť aby sa busy mohli ku kaselským obrubníkom aj postaviť tak sú to vyhodené peniaze! Stále tam parkuje niekto kto by tam nemal ani zastaviť. Milionové džípy, zásobovanie,atď.
Juraj, mas pravdu. Neuvedomil som si, ze L27 nejde cez stanicu, co je v mojej uvahe zavazny nedostatok - uznavam. Mal som uvazovat naopak: Zrusit L27 od Hurbanovej do Zavodia (nahradi ju L1 od Policie), a Novy cintorin obsluzit L31 ako doteraz, mozno jej pridat 1-2 spoje, aby tam nesli cez pracovny den len tri spoje a cez vikend jeden, ako je to teraz. Hadam by ostali este aj nejake VZKM na prerozdelenie inym linkam.
Take hara-kiri, ale tu vymyslas, by som si nikdy nedovolil! (Iba ze by L1 jazdila cez Kragujevsku.) Podstatne viac ako tych doterajsich 68 ludi z Hajika by si donutil pracujucich prestupovat 2x denne na Hurbanovej, ktori sa potrebuju dostat zo stanice do priemyslu na Kragujevskej. Lenze ti nebyvaju na Hajiku, na tych sa mozeme vykaslat?
Celkom s Tebou suhlasim, len o L1 si myslim, ze je uplne v poriadku. Poznam vela ludi, ktori ju uvitali ako "pozehnanie", a uz sa nemozu dockat, kedy zacne jazdit. Z mojho pohladu by bolo vhodnejsie v tomto smere radsej ubrat autobusov: L29 viest povodnou trasou bez odbocky na Kvacalovu, zrusit trasu L31 od Hurbanovej do Zavodia (obidve nahradi spominana L1), a L27 otacat nie "pri krizi" vovnutri Zavodia, ale na Novom cintorine (namiesto sucasnej L31). Myslim si, ze tam je viac potrebna-prestahoval sa tam z centra dolezity urad, ktory kazdy z nas raz za cas potrebuje (minimalne raz). Uvolnene kapacity z L29 a L31 by sa dali presunut na ine linky, na ktorych budu najviac chybat, hoci aj na trolejbusove. Ale priznam sa, ze neviem, ci je mozne robit taketo presuny VZKM medzi autobusovymi a trolejbusovymi linkami. Asi si to predstavujem prilis jednoducho.
no mozno to bolo v niecom dobre, teda je...hlavne Hajik ma dost silne spojenie s CE. ale Hliny su dost odrezane od sveta s jedinou poriadnou linkou č. 13 (interval na 2 a 7 je smiesny). takisto aj Solinky, ludia su nuteni prestupovat, hlavny zamer myslim podla mna bol co najviac usetrit a nepriamo zvysit ludom cestovne. Zilina neni natolko velka aby si musel prestupovat ked ides z jedneho velkeho sidliska na druhe. myslim ze GVTD bude dokonala ak by sa zrusila l. č. 1 a 6-ka sa potiahla az na Vlcince s intervalom 15/20/30 so zachadzanim na Sv. C a M a zosuladenim s l. 4/14, ku Carrefour-u to aj tak neni zo zastavky Vysokoskolakov daleko. l. č. 16 upravila na interval 20/--/60. z Hajika pocas vikendu 4 spoje za hodinu, vykonavane kratkymi trolejbusmi...co myslis, neslo by to? s pridanim 2 zlinskych vrakov do premavky ?
tým príspevkom som chcel povedať, že hodnotiť budeme môcť až po zmene, čo bolo lepšie, je možné, že z tvojho pohľadu bolo NKTD zlé, ale z dopraváckeho pohľadu je to iné...
chcel by som sa spytat ci niekto neviete ako to bude s l. č. 2, plánuje sa este zatrolejovanie do Bytcice? nemate nejake nakresy alebo plany ako by to malo vyzerat, dajaky text o tom?
podla mna je skoda ze autobus jazdi vacsinu svojej trasy pod trolejovym vedenim. Nebolo by zle namiesto tolkych novych busov (nevim naco sa kupuju ked je nedostatok trol.) kupit jeden prip. dva trolejbusy s dieselagregatom ktore by jazdili na l. č. 2. Napr. znacky Solaris...a ešte jedna vec nemohli sa trolejbusy namiesto zo Zlina kupit z BB? aj ked nevim pod akym napatim tam trolejbusy jazdia...zda sa mi vsak ze je to 750V ako v Ziline ?
Čo sa týka histórie linky 28 k ŽU:
- od 3.8.1988 - zavedením AVTD vznikla linka 28 po trase VŠDS (ŽU) - Vlčince - nemocnica - Žel. stanica - Hliny - Solinky (Jaseňová). Interval 30/60 min.
- od 1989 - po úpravách AVTD (zavedenie liniek 4-6) zmenená trasa: VŠDS - Vlčince - Košická - Štúrovo nám. - Rajecká - Kamenná - Bánová VUMAT (Colnica), spoje v sedle len po Rajeckú-Elektrovod. Údajne vtedy jestvovali zištné dôvody, prečo linka vedúca k ŽU nejazdila k Žel. stanici). Interval 12/25 min.
- od 1997 interval znížený v špičke na 15 min.
- od 2001 v špičke 3 spoje/hod., v sedle 1-2 spoje po ELV.
A ďalej:
- od O7/2004 linka presmerovaná na VÚVT, v rannej špičke 3 spoje/hod., v sedle interval 60 min.po ELV, prevádzka do 19.10 hod.
- od 04/2005 ponechané len spoje v špičke
- od 09/2005 linka zrušená.
Vozidlá: dlhú dobu jazdili 101,105, 75, 100, po príchode NP vozov vodiči 101 presadli na 09.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal2