Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jozef #12336:
A este nieco. O verejnej diskusii po volbach v Ziline si myslim svoje. Do volieb na www.zilina.sk bola naozajstna verejna diskusia, kde si kazdy mohol napisat, co si mysli. Po volbach prve, co bolo "demokraticky" zlikvidovane, bola tato diskusia - pod udajnou zmenou dizajnu stranky. Cenzura trva doteraz uz 5 mesiacov, akosi sa webmasterovi nedari diskusiu na stranke rozchodit, pravdepodobne je chyba v komunikacii a doteraz nedostal z radnice noty. Mozno celej situacii pomoze prave GVTD a slubovana verejna diskusia, ja osobne tomu vsak moc neverim, slubovane bolo kadeco...
Reakcia na: Jozef #12336:
Celkom ti nerozumiem. Kto sa nestiti dat nieco do televizie?

a/ Ak si to "objednal" dopravny podnik alebo hovorca mesta /ktory ani nevie oficialny nazov mestskeho podniku a neovlada 2.pad jednotneho cisla nazvu svojho mesta, myli si linku so spojmi atd./, potom mozno hovorit o stiteni a hanbe, ktorou Zilinu ponizili.

b/ Ak myslis samotnych redaktorov, tak ti si len vykonavali svoju pracu, informovali o realnej skutocnosti - a boli dokonca velmi milosrdni. Lebo keby mali povedat celu pravdu, spomenuli by predvolebnu kritiku vraj vybehovych zilinskych trolejbusov, ktoru po volbach ti isti oni sami priklincovali kupou este vybehovejsich /600 V/ a starsich, teda urobili si "z huby r.tt" a z volicov idiotov.

Na tu GVTD som teda zvedavy...
Reakcia na: M@TUS #12334:
Ja len doplním, že ČSAD zabezpečovala prímestskú dopravu na trase Žilina - Višňové už od začiatku 50. rokov, bola to jedna z posledných liniek otvorených pred rokom 1953. Obec Rosina bola pripojená k Žiline v roku 1980, v tomto období boli do Rosiny a Višňového nahradili prímestské linky dve linky mestskej dopravy - č. 34 a 35, vznikli ako jedny z posledných pred AVTD. Linka č. 34 premávala po trase Autobusová stanica - 1. mája - Predmestská (späť Štefánikova), Košická - Rosinská - Rosina - Višňové a späť. Linka č. 35 premávala po trase Višňové - Rosina - Vysokoškolákov - Spanyolova - 1. mája - Autobusová stanica, niektoré spoje pokračovali do ZVL Bytčica po trasa autobusová stanica - 1. mája - Veľká okružná (pri Štúrovom nám.) - Komenského - Saleziánska - Rajecká cesta - Bytčica, ZVL.
Reakcia na: mirkobb #12328:
heh, tie mlade su celkom popdreli, ta tretia je aspon sympaticka ?
Reakcia na: Jozef #12336:
heh...pobaltskych republik...chod sa kuknut do Tallinnu na tie nove Solarisy Trolino a Scanie OmniCity, pripadne do Rigy na trolejbusove aj autobusove Solarisy alebo este do Vilniusu na Volva 7000 a 7700 a Solarisy Trolino...hm...pobaltske republiky uz nie su na mieste v tomto...skor by som pouzil termin ako Moldavsko, Bulharsko, Srbsko...to uz je ine...tam jazdia Scanie so smerom cesty Goteborg...celkom daleko chodia tie primestske linky, nemyslis? ?
Reakcia na: Juraj #12332:
Keď sa neštítia dať do STV takúto hanbu, ktorá ponížila Žilinu na úroveň pobaltských republík, tak prečo by sa nepochválili o GVTD. Na tomto "projekte" sa úspešne pracuje a počas leta by mal byť predložený na tzv. verejnú diskusiu a od septembra by GVTD mala byť zavedená. NKTD zrodená 21.1.2006 sa pravdepodobne nedožije svojich druhých narodenín.
Reakcia na: M@TUS #12334:
Napr. od 3.7.1988 po zavedení AVTD do Rosiny premávala linka č. 26 na trase: (Teplička nad Váhom – Rosina) Nám. Májového povstania českého ľudu – Poľnohospodárska – Pažítková – Pestovateľská – Dubeň – nám. Hrdinov - Kysucká - Železničná stanica - 1. mája - Červenej armády (Predmestská) – Košická – Pri Celulózke – Rosinská, SOUCh – Rosinská, plem. – Rosinská, VÚVT – Malá voda, Dolná Rosinská – Rosina, Kultúrny dom – Horná Rosinská – Do majera.
Od tohto dátumu premávala cez Rosinu aj linka č. 25, ktorá končila vo Višňovom na trase: (Teplička nad Váhom – centrum – Višňové) Nám. Májového povstania českého ľudu – Poľnohospodárska – Pažítková – Pestovateľská – Dubeň – nám. Hrdinov - Kysucká - Železničná stanica - 1. mája - Červenej armády (Predmestská) – Košická – Pri Celulózke – Rosinská, SOUCh – Rosinská, plem. – Rosinská, VÚVT – Malá voda - Dolná Rosinská – Rosina, Kultúrny dom – Horná Rosinská – Do majera – Čerešňová – Višňová – Sadová, kostol – Prvosienková – Poniklecová – Papraďová.
Na základe referenda, ktoré sa konalo v dňoch 4. - 12. augusta 1990, sa od mesta uvedené obce od 23. 11. 1990 odčlenili a dopravu tam začala zabezpečovať SAD Žilina.
Dobrý deň! Ja sa chcem spýtať či niekto z vás nemá skúsenosti z jazdením MHD do Rosiny. Aké linky tam chodili?

? ďakujem
Reakcia na: Juraj #12332:
Heh... zdá sa, že žilinská história MHD sa aj naďalej bude deliť podľa jednotlivých "VTD" či "KTD".
Reakcia na: zoZa #12331:
To sa da pomerne presne zistit alebo si na to aj spomenut. Dokonca STV odvysielala aj 3 soty o generalkovani Tb vlastnymi silami a dalsie veci.
Ja som zas pre zmenu zvedavy, ci na jesen odvysiela nieco aj o GVTD.
Reakcia na: Valec #12325:


Zaujimave prispevky, myslim, ze dojem z nich je nasledovny:

- Po Ziline jazdia bystricke trolejbusy.
- V Ziline jazdia sroty z inych miest, resp. Slovensko je na tom tak zle, ze horko tazko sa zmoze na vyradene, skoro 20 rocne vozidla.
- Dopravny podnik miest Zlin - Otrokovice je jeden z najmodernejsich.

Este pre uplnost by ma zaujimalo, ze kolko prispevkov odvysielala slovenska televizia o nakupe trolejbusov 15 TrM v minulosti, resp novych autobusov vratane nizkopodlaznych v Ziline, alebo o vystavbach nových trolejových trati.
Reakcia na: Valec #12329:
? Myslis tu "Loptickovu" Janu s tymi loptami ? co sa uci nasadzovat "parohy"..? ? ? No tak ta nie je na "zahodenie", s tou by si chcel urcite kde-kto "zajazdit".. ? ? Ale zas naproti tomu ta "ciernovlasa blondyna" sediaca za volntom ma sotva 38 rokov, to bude skôr ta 47-ka(nie cislo linky). ?
Reakcia na: mirkobb #12328:
Stačila by kľudne len tá prvá. ?
Tak Vam ti Zlinaci uz kludne mohli k tym trolikom "pribalit" aj tieto baby, akurat tri.. ? ?
http://www.ahaonline.cz/cz/z-domova/15056/krasky-za-volantem-trolejbusu/
Reakcia na: Valec #12325:
Komicke na tom prispevku STV je, ze na zaciatku tej reportaze je tam obrazok bystrickeho trolejbusu s novym logom, co zatial este nejazdi ani pre verejnost. Asi maju iba zopar obrazkov a tie davaju na vsetko, alebo zeby bol ten BB trolik "krajsi"..? ? ? ?
v televiznych novinach STV bol prispevok o vyradenych zlinskych trolejbusoch. Zilina ich udajne kupila za 300.000 Kc a maju v Ziline vypomoct na 1-2 roky. ich vacsia generalka by udajne vysla na 6.000.000 korun...
Reakcia na: Valec #12322:
Fakt neviem. Teda neviem, čo DPMŽ zvolí. Od kompletnej výmeny trakčného motora i motorov pomocných pohonov až po najjednoduchšie riešenie s veľkým zrážacím odporom na streche ? .
Reakcia na: S499.1023 #12312:
Ty to budeš vedieť: Aké úpravy si na tých vozoch bude musieť DP spraviť, aby mu šli na žilinských 750 V.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.