Ako keby som to pred dvomi mesiacmi nehovoril...Vsetci ma tu povazovali za blazna...Ono najprv sa do vsetkeho musia zapojit media az potom zacne niekto nieco robit...
Plne súhlasím, nemá ani páru o DPMŽ, takto to dopadne ked má niekto školu ale o doprave ani šajn. Hlavne že sľuboval zmeny, sľuboval že bude na tomto fóre diskutovať, no najprv by si musel asi naštudovať niečo o tomto podniku. Je to smutné že DP opustil Pán Popluhár. ?
Včera, v doobedňajších hodinách sa stala dopravná nehoda autobusu Irisbus Citelis 18M č. 118. Pod Váhostavom doň narazilo osobné auto. Vodič autobusu, mladý vyštudovaný chalan, asi zazmätkoval a tak sa to stalo. Bus nie je vážne poškodený, má len pokrčené "plechy" na strane šoféra, v časti kĺbu.
ja mám obavu, že s nebude meniť vôbc nič (nakoľko p. riaditľ sa tomu nerozumie) a nepríde teda ani potrebná reorganizácia autobusovej dopravy.... šak si ľudia zvykli.... ?
V rozhlasových správach sa p. riad. Gubala nechal počuť, že:
- nechystá sa meniť organizáciu dopravy, keďže si už ľudia zvykli na súčasný systém
- prepustil zatiaľ niekoľko (9) pracovníkov na úseku údržby opráv vozidiel
- stále sa mu zdá podnik prezamestnaný a bude robiť audit na jednotlivých oddeleniach.
Poslanec Fiabane sa vyjadril, že:
- pripomienky k organizácii dopravy ustali a ľudia UŽ nenamietajú
- na jeseň si páni poslanci činnosť nového vedenia DPMŽ skontrolujú.
klbak č.205,ktory bol urceny na go,sa vratil na linku 13.Pokial sa nevrati vozidlo č.210 z opravy,bude 205tka nasadzovana na linky dalej
klbak 228 bol z l.4/14 preradeny do zalohy
karosa č.01 bola preradena zo svojej domovskej linky 27 na linku 31.
Systém sa volá ŘIS a je prevádzkovaný v Brne. Jeho drobným nedostatkom je, že keď má systém poruchu alebo vodič dostane vozidlo bez ŘIS-u, tak si vodiči pre zmenu občas zabudnú tú výhybku prehodiť a strhnú vedenie. Marek231 by z toho zase len spravil aféru ? .
jednoduché čo do návrhu, obtiažne na realizáciu a nastavenie... a okrem toho palubák je tam doplnková výbava a vodič by naň nemal stále hľadieť (resp. iba občas krátko skontrolovať dodržiavanie CP a funkčnosť elektroniky)...
Len ma tak napadlo, že by mohol palubný počítač okrem hlásenia zastávok a sledovania o.i. dodržiavania CP aj signalizovať vodičovi, kam má na nasledujúcej križovatke odbočiť ? prípadne by potom už aj výhybky mohol automaticky prehadzovať
práve z týchto spomínaných dôvodov som chodil do práce skôr... ono, prehodnocovať CP bude mať asi väčší význam po dokončení všetkých zmien, nakoľko počas stavebných prác, ktoré budú rôznorodo ovlyvňovať situáciu na ceste nemá význam zasahovať do CP, to by sa mohol meniť každý týždeň.
Počítam s tým, že tieto zásahy budú mať výraznejší vplyv na CP, ale toto by som z vyššie spomínaných dôvodov zatiaľ neriešil...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
URBINO
klbak 228 bol z l.4/14 preradeny do zalohy
karosa č.01 bola preradena zo svojej domovskej linky 27 na linku 31.