Ad Solaris vs. City bus. Všetko čo som chcel napísať, som aj napísal, kto vie hľadať v histórii žilinskej diskusie, nájde si to aj v iných... A podľa mojich pozorovaní vlastne ani nemusí, lebo najneskôr do dvoch mesiacov od ukončenia tejto témy na inom fóre opäť určite niekto položí otázku či je lepší Soalris alebo City bus a všetko sa bude opakovať zas.
Čo sa týka prejazdnosti Solarisu v Prešove, problémy nie sú v obciach ani v žiadnych pochybných štvrtiach. K neblahým situáciám dochádza v slušných mestských častiach s pomerne hustou dopravou i v samotnom centre mesta.
Čo sa týka môjho osobného postoja, ak by som mal nejaký privátny DP a kupoval by som ja sám autobusy, zrejme by som kúpil Solaris. Výhod a nevýhod rozoberaných typov som si vedomý.
Čo sa týka prejazdnosti Solarisu v Prešove, problémy nie sú v obciach ani v žiadnych pochybných štvrtiach. K neblahým situáciám dochádza v slušných mestských častiach s pomerne hustou dopravou i v samotnom centre mesta.
Čo sa týka môjho osobného postoja, ak by som mal nejaký privátny DP a kupoval by som ja sám autobusy, zrejme by som kúpil Solaris. Výhod a nevýhod rozoberaných typov som si vedomý.
Vševedko
Re #1053 Sarko: V tomto prípade však treba povedať, že chyba nie je v potkanoch ale v Zločineckej Spoločnosti, ktorá tieto jednoznačne regionálne vozidlá používa na diaľkové spoje ako pojazdný Výstavku Dastiženij Naródnovo Chazjájstva. Pokiaľ je vozidlo určené pre krátke pobyty cestujúcich a intenzívnu výmenu frekvencie, je logické, že sú použité užšie sedačky v prospech širšej uličky a menší rozostup sedačiek v záujme dosiahnutia vyššej obsaditeľnosti.
Re #1072 Vladimír: Ja by som súhlasil len s lepším usporiadaním pracoviska vodiča, ktoré má Slintyhnus skutočne veľmi vydarené a ergonomické. Horšia prejazdnosť vozidla v teréne - ono skutočne cesta na Surdok nie je veľmi stredoeurópska. A autobus má slúžiť pohodliu cestujúcich a tam je na tom Solaris evidentne lepšie.