Myslíš, že 12 rokov na elektrine nestačí ? ? Inak teraz mám v kompetencii elektrické hnacie vozidlo, ktoré má asi taký výkon, ako všetky žilinské trolejbusy dokopy (5600 kW) ? .
Juraj dostal vodičak na Tr ako pozornost,ako niekdo nap. kľuče od mestskej brany,ale nikdy ludi nevozil a ani nebude.Teraz to neviem presne,ale na jednom stretnuti riaditeľov DP tam bol určite aj riaditeľ,ktory ma kurz no je to už 8-10. rokov tak to neviem.Ak sa da vykurit salon Tr za 15,min. aby nemrzli dvere tak ten Tr dovezte do Za.Pri prvom spoji v zime rano vodič otvara dvereručne občas aj pri -12.že si vydržal pri +30 a si tu gratulujem aj oni vydržia,ale je 21. storočie a rakety lietaju na Mars.Juraj kedysi sľubik klimu tak dufam že sa vrati a zrealizuje. Tato strankaje zatažena ma p.Popluhara ale je tisic a jedna vec ktorunespravil dobre,alebo nedotiahol dokonca.
Prakticky vyznam vypinania kurenia tzv "centralnym vypinacom" je len na kontaktoch prudovych vyhybiek, ktore by odber kurenia mohol neumyselne prehodit, priapadne na medzimeniarnovych!! delicoch, tzn. delicoch, ktore su medzi dvoma usekmi najapanymi roznymi meniarnami aby sa oblukom nemohol zavliect prud medzi nimi..
Diskutabilne je vsak vypinanie kurenia na krizeniach, nakolko vodici su instruovani, ze prudovy naraz moze sposobit vybavenie nadprud. ochrany v meniarni, ale realita je uplne ina..
Re #19098 irizar: Vždy závisí od vedenia mesta, či do tej funkcie natlačí svojho tlačenkára (ten tiež môže teoreticky byť odborník, ale spravidla nie je), alebo či nechá nejakého odborníka sa tam prepracovať. Juraj na rozdiel od krízového manažéra nebol politicky dosadený.
Mimochodom ak sa Ti zdá, že trolejbus slabo kúri, nevypínaj kúrenie pod sekciami a križovatkami. V Žiline to robia snáď všetci vodiči, v Bratislave takmer nikto a nespôsobuje to žiadne problémy.
Re #19100 geto1: Ukáž mi ešte jedného generálneho riaditeľa slovenského dopravného podniku, ktorý má oprávnenie viesť trolejbus.
Prepáč, robil som vodiča trolejbusu 2 roky (predtým 10 rokov vodiča električky) a môžem povedať, že hlásaš bludy. Aj v -18°C som vozovňu opúšťal maximálne v svetri (kabína vodiča je za 15 minút vyhriata jedna radosť, bol to jeden z dôvodov, prečo som nechcel ísť na autobusy). Ani dvere som nikdy neotváral ručne. Skúste sa obrátiť na dielňu v Zsolne, možno nevedia, že treba liehovať a podobne.
A aj mesiac, ba dokonca niekoľk v 30°horúčavách som odjazdil ÚPLNE BEZ nápojového lístka a bez vetráčika a som tu.
Osobne som presvedčený, že práca vodiča trolejbusu je zo všetkých troch povrchových trakcií v MHD najpohodlnejšia. Mám v úmysle sa tejto práci venovať na odpočinku.
Ma pobavilo,že Juraj si vyskušal pracu vodiča Tr.Ma za sebou kurz a opravnenie dostal no praca.Nech si odjazdi mesiac v 30. stupňovych teplotach s 70.cent.napojovym listkom a s mini vetrakom nad hlavou,alebo v -18. kde sedi vodič do 8,00.hod v bunde a pred vyjazdom a často aj prvy spoj otvara dvere ručne potom uznam,že si to vyskušal.Tak o praci to neberiem.
Vo vozidlách a na niektorých zastávkach je už umiestnený CP na sviatky. Na Štedrý deň budú trolejbusové linky končiť okolo 17. hodiny (sú tam uvedené odchody posledných spojov). Potom nastúpi L50 (v smere na Hájik s dlhšou jazdnou dobou v porovnaní s nocou o vyše 10 min) s intervalom 40 min. Podobne aj na Nový rok (prvé spoje až po šiestej a jeden spoj L50 s nočným chronom navyše). Okrem toho tradične zmenená prevádzka aj na autobusových linkách.
Akosi som na letáku nikde nepostrehol informáciu o bezplatnom cestovaní, takže teraz sa zrejme takéhoto darčeka od mesta nedočkáme (odchádzajúcich to evidentne už nezaujíma a noví na to ešte nemajú dosah).
Re #19098 irizar: Alebo sa môžu konečne pochlapiť a uskutočniť transparentné výberové konanie (na Slovensku zatiaľ skôr fikcia).
Ako primator by som lepšieho človeka na funkciu raditeľa dop.podniku ani nehľadal.Beriem všetko čo si napisal až na poslednych 5.rokov v jeho funkcii a ...Každy chodi do prace aby zarobil a z toho potom žil a prave nato je Popluhar žgrľoš.V tom je Gubala lepši.Mam nazor,že hoci aj pôžičku na 30.rokov,ale mesto by malo nove troliky,pohodlne vozenie a teraz v zime aj teplo nie len plno hluku a studeny vzduch.
geto1:Prečo by to malo byť zle ak sa p.Juraj Popluhar vrati,pre ludi čo tam pracuju??Možno pre ludi ktory ho očiernovali len pre to aby si zachovali svoje teple miestočka a odtiahli pozornosť od svojej neschopnosti?myslim ,že pan Popluhar si zasluži byť riaditelom DPMZ,je zakladatelom staronoveho DPMZ,rozumie praci aj problemom,jeden z mala si urobil aj vodičsky preukaz na T-Bus,aby vyskušal ako sa pracuje aj vodičom.A kto robi a ma aj snahu stavaju sa aj chyby.Ludi ktory by mali odisť z DPMZ už menovať nebudem,aby to nahodou zasa Vladimir nebral ako uražku,su to ludia,ktory tam napachali dosť škody.Je dobre ak bude DPMZ fungovat nadalej,ved inak by bolo o ničom aj toto forum.Terajšie vedenie na čele s p.Gubalom žalo len uspechy, lizalo smotanu už z vybudovaneho,a šlo len zotrvačnosťou.Pytam sa??Čo nove sa vybudovalo?Čo sa zlepšilo?Predavalo sa po častiach.A vieme čo pripravovali s mestom do buducna!Zanik trolejbusovej dopravy v Ziline!Povedzte mi kde vo svete je mestska doprava ziskova??Ale mesta ich dotuju.Lebo si len predstavte čo by bolo keby neboli?Tak geto1 nerozumiem.......
Plánuje sa osádzanie nových zastávkových označníkov? Minimálne na žel. stanici (smer Hurbanova) a na oboch zastávkach Spanyolova, Nemocnica sú pri terajších označníkoch vykopané nové jamy...
no.ev.di: Musim sa vyjadrit na otazku pre Maja.. Zvolenie Igora Chomu znamena na zaciatok predbezny koniec sucasneho vedenia DPMZ, tazke je mi luto ale pan Gubala si pomaly moze zacat balit, a co sa tyce trolikov OSTANU! z dvoch typov argumentov a to je ten ze je TO EKOLOGICKA DOPRAVA.. A BUDU sa hladat nove sposoby za zefektivnenie tohto druhu dopravy, jeho zrýchlenie a zlacnenie ? Medzi iným sa bude hladať aj náhradný dodavateľ el. energie v prípade, že by sa našiel nejaký s nižšími cenami
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.