áno, ale potom sa rozdelila na dve, neskôr L11 zanikla (keď sa Liet. Lúčka odtrhla)... a na L22 od jej presmerovania do Bytčice nie som istý, či premávali klbáky...
v tej dobe nie som istý, či do Brodna jazdili IK280... Linka 1 z Bytčice jazdila cez centrum na Vlčince, linka 11 - ???, to si fakt nespomínam... vie niekto, ako to bolo so spojením do Brodna?
Valec: keby si chodil na linke 24 každý den ako ja, potom by si si nemyslel že na linke 24 by sa klbak neuživil. Rano 7:15 by sa klbak uživil určite ako aj 14:55 a 15:10!!!!!!!!
to si zivo pamatam...asi tak 14 rokov dozdau mozno aj menej.......vtedy som bol dieta a v brodne som nebol.......ale potom neskor ked som sa do brodna dostal a prezeral som si konecnu autobusu...neslo mi do hlavy ako sa tam mohol klbak otocit........aj ked som bral do uvahy ze na ikaruse 280ke sa otacala aj zadna naprava
Bytčica bola vždy obsluhovaná MHD viac ako iné časti, hlavne z dôvodu umietnenia ľahkého priemyslu, ktorý sa nachádza medzi samotným mestom (pod Solinkami) a mestskou časťou (miekárne, podnik IGHP, Ferona, kedysi Tehelne, tlakové nádoby, agrovýkup - sýpka no a pravdaže ZVLka, ktorá mala kedysi aj svoju linku, ktorá sa otáčala na obratisku pri železničnej stanici Bytčica) ako aj umiestnením školy (predtým SOU Stavebné, dnes je to SOŠ dievčenská, inšpektorát práce a ečče niečo tam je...).
pamätáme tie časy... to bolo za oných dní, keď ešte existovali linky 1 (do Bytčice) a 11 (Liet. Lúčka), to jazdili 280, nejaký čas sa potom objavovali B741-ky...
Realita je taká, na 22-ku nemôže byť vypravovaný kľb, hoci by tu v rannej špičke pasoval. DPMŽ sľúbilo že dôjde k zmenám na autobusových linkách. A verím že sa pokúsi o zmenu, aby na ranné spoje do Bytčice mohli byť nasadené kľbaky. Síce má Bytčica len 2200 obyvateľov, ľudia tu cestujú veľmi veľa. Cestuje sa veľa do škôl a za prácou. V minulosti spojenie do Bytčice v rannej špičke 23 spojov/hodina teraz len 7.
Čiže harmoniku nie na linky 22, 27, 29 a 30. Ak si zoberieme ako sa otáčajú vozy na Kamennej, tak radšej ani na L26. Ostáva nám teda 21, 24 a 31. Nehovoriac o tom, aké sú podmienky na otočkách v Chlmci (obracanie v hlavnej ceste) tak jediné normálne podmienky sú na 24 a 31. A tieto linky som teda ešte nevidel tak plné, aby sa tam harmonika (možno tak v 2 spojoch za deň) uživila. ?
Kĺbak sa v Brodne neosvedčil preto, že vznikol problém s otočením. Teoreticky, keby tam žiadne autá nikdy nestáli, otočiť by sa dalo, ale keď tam už stoja, otočiť sa nedá.
Osud busu #92 poznám, dokonca doteraz existuje. Napíšem ti e-mail, kde ti to vysvetlím.
A nevieš prečo sa klbák na L22 neosvedčil? (počet cestujúcich, konečná v Brodne???).
Re #13510 Miro: Asi aj Trnové - v minulosti sa tu spomínali "nevhodné pomery na konci obce".
Mimochodom, pri kompletizácii môjho katalógu vozidiel MHD mi chýba údaj o jednom vozidle (a neuvádza sa ani v katalógu iMHD): Nepozná niekto životopis autobusu s bočným č. 92?
Zaujímavá otázka: na ktorých konečných sa autobusy obracajú úvraťovo? Mňa teraz napadá len Zástranie, Vranie a možno Žil. Lehota?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.