Reakcia na: Jozef #5930:
Ja by som to povedal tak priamo a možno až sprosto - cestujúceho, ktorého vo vozidle už máme, nemusíme lákať do vozidla. Teda ho môžeme aj proti jeho vôli trochu pokrútiť po meste. Ale som presvedčený, že pri nastupovaní platí prísna logika tradície a kto raz na svojom nástupišti spoj nenájde, bude veľmi kričať. Ak si mám vybrať, či cestujúceho z Vlčiniec pokrútiť po meste alebo ho učiť nastupovať domov smerom od Vlčiniec, jednoznačne volím prvú možnosť. Považujem za krajne nešťastné, aby L4 jazdila v protismere hodinových ručičiek a tým pádom sa na Vlčince nastupovalo pri stanice ako doposiaľ na Hájik. Toto by cestujúci nikdy nepochopili. Riskoval by si preplnené trolejbusy na Vlčince, ktoré stoja v "prirodzenom smere" a poloprázdne trolejbusy, ktoré stoja v smere "neprirodzenom". Taktiež už Valec naznačil, že ak sa budú linky z jedného sídliska točiť vzájomne protismerne, takmer s úplnou istotu Ti vznikne bod, kde sa stretnú a teda bod, kde raz za čas prídu dva trolejbusy naraz a potom zas dlho nič.
Valec
Inak v texte novinky si novú Karosu degradoval o jeden rad nižšie (B932E) ?