Kedysi sme sa na filozofii učili o narastaní kvantity a revolučnom prechode v novú kvalitu. A toto je presne ono. Doteraz v Žiline stále pribúdali TB linky, až sa to stalo neúnosným a tak nutne musí prísť revolučná zmena. ?
Podobnou revolučnou zmenou bol vznik AVTD a zredukovanie vtedajšieho veľkého počtu liniek.
Len som zvedavý, koľko kritiky sa znesie na DPMŽ od tých, ktorí zrazu zistia, že ten ich spoj ich už nezavezie z bodu A do bodu B bez prestupu ? ako teraz nedávno (pred mesiacom?) pri zmene linkovania v bratislavskej Petržalke ?
Už sa teším.
Podobnou revolučnou zmenou bol vznik AVTD a zredukovanie vtedajšieho veľkého počtu liniek.
Len som zvedavý, koľko kritiky sa znesie na DPMŽ od tých, ktorí zrazu zistia, že ten ich spoj ich už nezavezie z bodu A do bodu B bez prestupu ? ako teraz nedávno (pred mesiacom?) pri zmene linkovania v bratislavskej Petržalke ?
Už sa teším.
Juraj
To cislovanie sa aj mne pacilo s cislami do 10, avsak ked uz sa zmenil system trasovania z U na P, bude logickejsie /a trochu ide aj o zvyklost podla Hajika/ dat na kazde sidlisko urcitu logicku "symetriu", teda Solinky 3/13, Vlcince 4/14 a Hajik 6/16.
Vynechanie intervalu 6/16 si uhadol presne.
Zastavky na okruhu by mali byt take, aby sa na kazde sidlisko kazdou dvojicou islo z jednej zastavky. Aj tu na fore boli negativne pripomienky ku opaku.
Z predchadzajuceho vyplyva, ze malo by to byt tak aj zmerom na Vlcince a teda pre okruh ostava interval 10' a cestujuci na Vlky si nastupi do prveho, co pojde, kym na takej Predmestskej uz nie je taky silny dopyt ako na okruhu a 20' v sedle by mohol stacit.