KONEČNE !!! to ukazuje čísla liniek všetkých vozov aj bez veľkého zväčšenia a k tomu aktuálne meškania:
https://smart.zilina.sk/public-transport
Ešte keby po kliknutí na voz bolo zobrazené jeho číslo ... ale aspoň sú rozlíšené sóla a kĺbové (teraz dlhý bus na L14, podľa aplikácie #117).
https://smart.zilina.sk/public-transport
Ešte keby po kliknutí na voz bolo zobrazené jeho číslo ... ale aspoň sú rozlíšené sóla a kĺbové (teraz dlhý bus na L14, podľa aplikácie #117).
TB94
Pokiaľ E-fondy a štát preplatia takmer všetko, tak nákupná cena elektrolejbusov pre mesto po rozpočítaní na životnosť vozidiel je len pár tisíc na rok za kus, no kto by to nebral? (okrem KE, samozrejme...)
Potom pri porovnávaní je najdôležitejšia cena údržby a spotreba elektriny, a v tom majú nové vozidlá jednoznačne lepšiu bilanciu, čiže sa musia pre mesto ušetriť celkom pekné sumy po ich nákupe (státisíce ročne), a toto pri úvahách na najbližšie roky rozhoduje.
Len aby to nedopadlo ako naposledy, že v pláne boli aj nejaké parciály a niekto to zatrhol lebo nebol dôvod pri všetkých linkách pod sieťou a jediné čo uznali boli dva ks pre L67. By som pre istotu naplánoval potiahnutie všetkých liniek o zastávku mimo trolej aby ten dôvod zrazu bol
E-busy: kvôli megabatériám ich mám rovnako rád ako naftobusy, jediný prínos bude čistejší vzduch hlavne v centre mesta, škoda že ten vodík je taký neefektívny a hlavne x-násobne drahší (na prevádzku).