Reakcia na: Vladimír #23218:
S podobným problémom sa potýkame aj u nás v Prešove. Prelepovanie displejov a piktogramov je už out, s tým nás už nikto neprekvapí. Novinkou sú ale reklamy na "nových" Crosswayoch, ktoré sú navrhnuté tak šikovne, že číselné znaky v reklame sa zamieňajú s evidenčnými číslami a problém máme aj s piktogramami - snáď všetkými. Čerešničkou na torte je nálepka o maximálnej rýchlosti, ktorá je umiestnená vzadu - my sme si nalepili originálnu (80 km/h), autori reklamy nám tam dorobili aj svoju (100 km/h). Dizajn reklamy bol pred osadením pripomienkovaný a autori mali k dispozícii aj nákresy vozidla, aj napriek tomu boli v prvej verzii prelepené smerovky fóliou s textom a podobné kiksy. Ale v tomto prípade veľmi oceňujem záujem objednávateľa, že si nechali poradiť a dovysvetliť veci. V podstate aj na základe nášho zásahu nedošlo k zbytočnému prelepeniu okien. Na druhej strane, taká reklama na Primabanku, ktorá sa vyskytuje naprieč celým Slovenskom je ukážkovým príkladom toho diletantstva, ktoré spomína Vlado.