V evidencii objednávok na stránke podniku sa objavila nasledujúca položka:
"Objednávame u Vás dodanie zariadení tarifného a informačného systému pre autobusy KIA.
Zostava podľa prílohy pre 2 kĺbové a 1 sólo autobus"
Počíta sa aj s doplnením vozidiel alebo sa vyčlenila Citelisy a jeden krátky? Nebudú chýbať klbáky inde? Často jazdia na trolejbusových službách, pod chvíľou sú výluky, tiež ich vidieť na zmluvnej doprave pre školy...
"Objednávame u Vás dodanie zariadení tarifného a informačného systému pre autobusy KIA.
Zostava podľa prílohy pre 2 kĺbové a 1 sólo autobus"
Počíta sa aj s doplnením vozidiel alebo sa vyčlenila Citelisy a jeden krátky? Nebudú chýbať klbáky inde? Často jazdia na trolejbusových službách, pod chvíľou sú výluky, tiež ich vidieť na zmluvnej doprave pre školy...
TB94
Pokiaľ E-fondy a štát preplatia takmer všetko, tak nákupná cena elektrolejbusov pre mesto po rozpočítaní na životnosť vozidiel je len pár tisíc na rok za kus, no kto by to nebral? (okrem KE, samozrejme...)
Potom pri porovnávaní je najdôležitejšia cena údržby a spotreba elektriny, a v tom majú nové vozidlá jednoznačne lepšiu bilanciu, čiže sa musia pre mesto ušetriť celkom pekné sumy po ich nákupe (státisíce ročne), a toto pri úvahách na najbližšie roky rozhoduje.
Len aby to nedopadlo ako naposledy, že v pláne boli aj nejaké parciály a niekto to zatrhol lebo nebol dôvod pri všetkých linkách pod sieťou a jediné čo uznali boli dva ks pre L67. By som pre istotu naplánoval potiahnutie všetkých liniek o zastávku mimo trolej aby ten dôvod zrazu bol
E-busy: kvôli megabatériám ich mám rovnako rád ako naftobusy, jediný prínos bude čistejší vzduch hlavne v centre mesta, škoda že ten vodík je taký neefektívny a hlavne x-násobne drahší (na prevádzku).