"Plánovaný nadjazd, ku ktorému sú potrebné pozemky Georgea Trabelssieho, má prepojiť Májovú ulicu pred stanicou, s Uhoľnou, ktorá vedie za koľajiskom popred zimný štadión a štadión MŠK Žilina. Z Uhoľnej ulice sa napojí na cestu I/60 – Ľavobrežnú. Slúžiť bude iba pre cestnú dopravu, o pohybe peších sa tu neuvažuje."
Toto je podľa mňa inak škoda...
Osobne som zaskočený počtom záujemcov o zvezenie. Čo sa však dá čakať pri aktuálnych možnostiach slávenia vianočného obdobia.
Dúfam že DPMŽ zopakuje vianočný trolejbus v prímestských častiach aj budúci rok.
V pohybe sú fotky dosť rozmazané, čo však čakať od telefónu v noci. Dúfam že niekto poskytne fotografie za pohybu v lepšej kvalite. Iných ľudí s fotoapárátom bolo okolo dosť.
"Tou prvou je, v celkovom poradí, už druhá zmena vozidla. Prvá zmena vozidla nastala v roku 2013, kedy vianočne ozdobený trolejbus ŠKODA 14Tr bol vystriedaný, v tej dobe, najnovším typom ŠKODA 31Tr SOR. A práve ten, po ôsmich rokoch, uvoľní miesto parciálnemu trolejbusu značky ŠKODA 26TrA Solaris."
Som si nevšimol, že #260 bol kĺbový trolejbus.
Odhliadnuc od toho, že DPMŽ dáva pri podobných prácach investorom podmienku, aby výluky boli plánované na voľné/víkendové dni (asi sa teraz inak nedalo), stojí za pozornosť CP piatkových kyvadlových liniek. Ten síce kopíruje bežné odchody L4/14 (ostáva dúfať, že na Štefánikovom nám. na seba budú spoje čakať), ale po 16. resp. 17. hodine sa prevádzka "kyvadiel" končí. Neviem či z dokumentov na dpmz.sk vypadla ďalšia strana, prípadne bude po tomto čase prevádzka zabezpečená autobusmi po celej trase (chýba o tom zmienka). Alebo skutočne potom nebude možné cestovať z centra na najväčšie sídlisko?
Okrem toho, v časoch spojov L6, na ktoré nenadväzujú L1/5/20 by sa možno tiež zišiel autobus.