Reakcia na: PDM.8.99 #22850:
Ja nerozumiem jednému - to akože prejazdy, pokladané všeobecne za prostriedok zvyšovania efektivity využitia vozoparku, majú byť nejakým dôkazom holubníku? Či ako si to myslel?K ostatnému sa mi veľmi nechce vyjadrovať, žilinský systém bol vždy mimoriadne zvláštny a napriek mnohým pokusom jeho autori stále veria, že majú patent na rozum. Vypichnem len jedno - ak obsluhuješ nejakú okrajovú časť, kde je dobyt nárazový, viac sa ti oplatí vychýliť z taktu jeden spoj (spomínané 10 20 30), než nútiť ľudí tlačiť sa. Lebo cestujúci sa chce odviezť, on nie je povinný uvedomelo si privstať lebo dakoho teší systém. Jasné, bolo by krásne vyriešiť to zahustením na 00 10 20 30, ale každý môže skákať len do výšky aktuálneho rozpočtu...
A prosím ťa, skúsme to udržať v slušnej vecnej rovine bez hrubého/rázneho tónu, bude to na dobro tebe, mne aj čitateľom.
PDM.8.99
Rovnaký dotaz mám na linky 20 až 31. Prečo pri takom neveľkom počte spojov sa v niektoré časy nakopia odchody ako napr. na L27 na odchodoch zo Zástrania.
04: 55
05: 10, 25, 45
06: 00, 20, 35h, 55
07: 10h, 20h, 30h
08: 10h, 40h
09: 30h
10: 20
11: 35h
12: 35h
13: 05, 30h
14: 00, 30h, 40h, 55
15: 15h, 35h, 55h
16: 10h, 25
17: 00h, 20, 40h
18: 00h
19: 00h
20: 00h
21: 00h, 44
22: 48hn
Je taký problém zostrojiť takýto CP?:
04: 55
05: 15, 30, 45
06: 00, 15, 30, 45
07: 00, 15, 30
08: 00, 30
09-12: 30
13: 00, 30
14: 00, 30, 45
15: 00, 15, 30, 45
16: 00, 20, 40
17: 00, 30
18: 00, 30
19-22: 30
Ráno interavaly 20 a 15 min, plynule prejdú cez 2x30 min v rozmedzí 7:30-8:30 na hodinový interval a potom plynule cez 30min v čase 12:30-14:30 na 15min, potom počas 16h cez 20min interval na 30min do 19:30 a od toho odchodu už iba v 60 min intervale. Podobne by premávali aj ostatné linky, žeby sa držali 15, 20, 30 a 60 min intervalov.