Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
To s tymi tlacitkami zrejme neplati pre 117 a 118 ak som dobre videl 🙂
Nevie niketo ci budu nove a-busy vybavene dop.otvaranim dveri ?? A nevie este niekto preco boli zvnutra demontovane tlacitka dop. otvarania dveri v sucasnych a-busoch ktore nim vybavene boli??
No ak dobre rátam, tak po príchode nových NP autobusov tu budeme mať 12 krátkych NP, a 2 dlhé NP (ale tie sa využívajú buď ako posila na t-bus linky - L4,L7 alebo majú teda svoje hlavné využitie - KIA linky, a vtedy sú vlastne tieto dva klbáky využité)
Čo sa týka krátkych tak máme 10 A-bus liniek, a budeme mať 12 NP vozidiel, minimálne jeden z nich ostane nevyužitý, keby niečo vypadlo, jeden údržba, takže nám zostane rovnaký počet NP vozov ako liniek. Aj keby z nejakej linky ubrali jeden NP, stále je ich málo a robiť nejakých 7-8 NP poradí je podľa mňa zbytočné. Navic autobusy majú v šablóne veľmi veľa prejazdov medzi linkami takže by asi bola garancia zbytočná, možno by na nejakú linku vyšli max 1-2 NP spoje. Na garanciu na A-bus je podľa mňa ešte priskoro.
Ozaj uvazuje sa uz po prichode dalsich piatich NP a-busov o zavedeni garantovanych NP spojov na autobusovych linkach Myslim ze zariadit par garantovane NP spojov by nemal byt az taky problem CI?
Reakcia na: Sokoda213 #21814:
9.5.2014 začalo konanie o námietkách... ?
Neviete ako je to s tendrom na A-busy? Mohol by aj DPMŽ zaviesť aspoň v 10 vozidlách bezplatnú Wi-fi a konečne vyradiť 101 🙂
ja tu kontaktnu cipovu kartu mam doma.
Reakcia na: keksino #21809:
Ja som mal este donedavna taketo karty aj doma ale kde su teraz to fakt netusim 🙂 🙂
Má niekto ešte u seba fotografiu kontaktných čipových kariet? Neviem ju nikde nájsť
Inač minule som tu písal o slabo svietiacich zadných transparentoch na 241 a 242. Keď niekedy stojí jeden z týchto busov v obratisku s iným 15Tr napr. 227 tak som pekne videl rozdiel v svietivosti transparentov. 242 už má tento problém vyriešený, no keď ide aj 241 ráno v pítmí tak nevidno na zadný transparent, a je to podľa mňa čoraz horšie.
Jedna vec mi akosi stale neda spavat a to ta ze sedadla v 251-260 su stale take ake su (bohuzial povodne) naozaj by ich treblo vymenit alebo ak je to technicky mozne spohodlnit lebo je to hroza A uz vobec to nie je novy rozmer cestovania ako pisali v demembri 2012 ale krok 100 rokav nazad (rozmislal som uz davnejsie ci by sa nedali vymenit za sedadla z vyradovanych t-busov ale to by asi neslo)
Minule som tu čítal, že 113 "zmizla" z depa. Dnes som išiel okolo a stojí tam na Košickej ☺
Z vyradenych t-busov v druhom kole bocne displeje dostali karosy 18,19,20 (05,15,17 maju dostat)
zdravim Zda sa mi to alebo v a-busoch vybavenych dop.otvaranim dveri boli zvnutra tieto tlacitka demontovane???
Inak som zvedavý,že kedy dostane nejakú CVR aj dáka sorka.
Autobus Karosa B 952E #14 má celovozidlovú reklamu na na tvarohový nanuk Míša. Fotografiu si môžete pozrieť na nasledovnom odkaze:

http://zilina-gallery.sk/picture.php?/38290/category/190

Reakcia na: Maykl #21800:
Akurát dnes popoludní bol jeden výpadok v garancii, kedy išla záloha 57 na L5. Neskôr sa išla napojiť 263.
Už mesiac máme v Žiline garanciu nízkopodlažných spojov. Boli/sú aj nejaké výpadky, alebo sú garantované spoje dodržiavané?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.