ano, ale tie poistky z ktorych sa snima strata tr.napätia su až za kon.bateriou,tak je logicke ked poklesne napätie na kon baterii tak klesne napätie aj na poistkach,pri tr 14,15 ja kapacita kon.baterie taka mala že sotva pokrije 10cm usek bez napätia
si ma zle pochopil asi
ked si nakreslis krizenie protosmerne strieda sa na nom polarita z pohladu vozu ideceho smerom V (bez napatia)
- nemyslim izolovane casti krizenia ale moment, ked sa zberace vozu objavia "v strede" krizenia
14/15Tr toto vyhodnoti ako stratu, ale 30/31Tr nie
musím Ta opraviť Tr 14/15 sníma stratu napätia z 10A poistiek pomocných obvodov cez BPE ((blok pomocnej elektroniky) a vyhodnocuje to doska SI 1.0 aby som bol konkretny,protismerne kríženia pískať budu ak je tam hocijaky usek bez napätia
Staci, ze ides rychlejsie (napatie na kond. baterii nestihne klesnut), alebo ides cez krizenie, kde sa strieda polarita (cize cez protismerne), tak ti nema dovod pipat strata napatia.
Hlavne protismerne krizenia nemozu piskat, lebo tam dochadza len k prepolovaniu (co 14/15Tr vyhodnoti ako stratu napatia). A hlavne 14/15Tr snima stratu napatia pred kond. bateriou, zatial co 30/31 az na jednosmernom medziobvode menica... preto delic nezapipa..
Ešte ma napadla jedna vec, keď idem 30/31Tr tak počujem niekedy keď som v prednej časti od vodiča také pískanie a po chvíli to prestane. Znamená že to bol prejazd cez nejaké kríženie a nachvíľu to stratilo napätie? Ja sa dozviem aj to čo nechcem pri týchto diskusiách ? ?
suhlas a ešte su tam kondenzatory s väčšou kapacitou ako pri tr14,15 proti poklesu napajacieho napätia pri prejazde cez deliče a preto tr30,31 pri prejazde cez kratke izol.časti nepíska
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatusZA