naposledy povedal, že on so mnou cez mail nebude diskutovať ani za svet, takže sa o diskusiu cez mail ani nepokúšam... prekvapilo by ma, keby na to pristál.
A prečo by potom vydávali ten ZAN, keby to bolo do jednej destinácie?? Aby zvýšili stratu?
Ak sa má vagón počas svojej cesty cez Slovensko trikrát prepracovávať, tak je to neekonomické a pomalé. Som zvedavý na toho zákazníka, ktorý si pošle vagón dreva z Červenej Skaly, povedzme do Malaciek, za drahšie a pomalšie než autom...
a to mi nemôžeš ty ako vzdelaný a rozhladený človek vysvetliť? Niežeby som tomu nechápal ale dovoľ mi ti to vysvetliť. Keď napr. platím za dva vagóny Hbis, ktoré majú nosnosť 24,5t tak zaplatím viac ako keby som si objednal jeden Hab(b)i(i/ii)(ll)(n)s s nosnosťou 52-63,5t?
Re #19782 S499.1023: no tak uvažuj trochu. Ide o Červenú Skalu a odtiaľ môže ísť vlak na aké smery? Banská Bystrica a Margecany. V týchto staniciach sa už potom dané vagóny dajú napojiť na iný nákladný vlak ktorý ide po hlavnom ťahu a dopraví vagóny buď tam kam má alebo kus cesty a po ceste sa napoja zas na iný vlak. A možno je odberateľ toho dreva jeden a všetko ide na jedne smer do nejakého drevospracujúceho závodu - čo ty vieš ?
Keďže som čítal o redukciách v Prievidzi, kto vie ako to dopadne v Prešove a čo ešte do septembra nachystajú v BA, tak ako to vyzerá v Žiline? Dúfam, že sa MHD v ZA udrží nad vodou v tejto sračkovej dobe.
Ale nastolim novú tému- od známeho som počul, že kedysi za čias Ikarusov došlo k prasknutiu kĺbu- nasledne k nehode. Pamata si niekto nato? Je to vôbec pravda?
ok, ok ? končím s tým, iba tak ma v rámci Žiliny zaujal ten úsek Žilina - Teplička - Varín a na vlaky.net sa čaká aj rok na odpoveď, kdežto tu, to žije, takže ? všetkým čo mi odpovedali ?
asi veľké kulové... hlavne, že krátko na to ako bol vydaný ZAN aj na st. Červená Skala, tak vyšla fotka s kopami dreva v areáli stanice, ktoré sa odvážalo po ceste namiesto toho, aby šlo po železnici a keď poviem kopa dreva, tak tým myslím cca 15-20 vagónov Snps.
ale idz het ? kto hovoril o kufroch?! ? napadlo ma iba jedno, že napr. keď niekto má záťaž na naplnenie iba 3 vozňov s nosnosťou 52-63t (vozne Hab...), t.j. má cca 180t tak ju môže radšej nakladať do 6 vozňov radu Hbbins s nosnosťou 30t a má splnenú kvótu aspoň 5 vozňov.
Inak prečo musí Cargo asistovať pri nakládke podľa tých dokumentov na ich stránke?! Veď predpisy musia ovládať aj súkromní prepravcovia, takže vedia ako si počínať pri nakládke nie? Iba to treba mať ohlásené u staničného personálu a ostatných potrebných orgánov, ale načo tam musia byť Cargáči?!
Nepomýlil si si diskusiu? Toto je iMHD, nie vlaky.net.
No a ak chceš, aby Crachgo skrachovalo ešte rýchlejšie, tak len vymýšľaj, ako obísť ZAN. Aj keď ty samozrejme nič neobídeš, pretože z Petržalky do Žiliny si kufor skupinou piatich vozov asi posielať nebudeš ?
ešte by som rád prediskutoval jednu vec ohľadom tohtoročných ZAN-ov. Ten druhý do 5 vozňov čo vydali, tak som nad ním premýšľal, že ako by sa to dalo obísť. A tiež na stránke ZSSK Cargo som čítal o prvom ZAN (http://www.zscargo.sk/files/On-line/2011/zn_2011_108_2156_20110523-do.pdf) že výnimka na ZAN : za osobitných podmienok s prepravným dozorom ZSSK Cargo. Druhý ZAN sa nevťahuje na ucelené súpravy a skupiny od 5 vozňov. Tento druhý ZAN by sa aj dal napr. obísť myslím za určitých predpokladov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tux