Re#1867, Vsevedko: hadam si dovolis pochybovat o ulohe PRIMATORA a MESTSKEHO ZASTUPITELSTVA pri rozvoji DPMŽ a MHD vobec? Ved keby nebolo PRIMATA a MZ tak niet ani prvej pisomnej zmienky(1208), ani mestskych vysad s trhovym a milovym pravom(1312), ani hradu(1318) a uz vobec nie Kosicko-bohuminskej drahy(1871), ci Povazskej zeleznice(1883). Uz o tomto rozhodol PRIMATOR a MESTSKE ZASTUPITELSTVO! Vsevedko, mas Ty ale medzery v modernej historii ZA!
Jozef
To boli okruhové linky. Ďalšia dôležitá linka č. 4 v tvare písmena "U" prepája Solinky - Hliny - centrum - Vlčince. Linka č. 6 prepája sídliské Hájik - centrum - Vlčince, ale ramenom okolo nemocnice. Posledná je L1, ktorá posilňuje spoje z najväčšieho sídliska Vlčince - centrum - DP (cintorín). Jednoduché, ľahko zrozumiteľné. Sú prepojené všetky sídliská medzi sebou, s centrom aj s nemocnicou. Vybudovaním poslednej trolejbusovej trate sa sledovalo zokruhovanie liniek. Cieľ bol splnený a myslím si, že aj spokojnosť cestujúcich. O autobusových linkách sa dá diskutovať, ale ani tam by neboli nejaké významné zmeny,
Trolejbusová sieť už nie je taká jednoduchá ako pred pár rokmi. Ak sa vybudujú ďalšie trolejbusové trate, tak opäť vzniknú problémy, ako a kade viesť linky.