Reakcia na: simkoslav #12954:
a) Zníži sa výprava kĺbových trolejbusov? Na ktoré linky potom pôjdu sóla - L1 a L5 určite a žeby aj L6? Potom nechcem vidieť čo sa bude diať ráno a v sedle. Myslel som si, že zníženie počtu spojov z Hájika sa bude kompenzovať nasadzovaním kĺbových vozidiel aspoň v rannej špičke, kedy nemusia jazdiť ku Carrefouru.b) Máme 11 kĺbových autobusov. Začiatkom leta som sa bol pozrieť na príchod vozidiel z KIE a MOBISU okolo 16:30 - na L35 prišli Karosy č. 113 a 114 a na L25 to boli 115, 109 a 116 - v 114 a 116 sa dal krájať vzduch. Citelisy boli v tej dobe ešte na L2 a vo vozovni ostali 4 klbáky, takže v najhoršom prípade by DPMŽ bol schopný nasadiť na TB-linky aj autobusy, ak berieme do úvahy, že najstaršie B741-ky nezačnú naraz odchádzať a počet zamestnancov závodov, ktorých vozia L25 a 35 nebude prudko rásť. Potom dúfajme, že DPMŽ začne s obnovou vozového parku novými trolejbusmi. ?
4444
DPMŽ kúpil zo Zlína staré TB, to vieme všetci... Ak ich chce niekto nejako za každú cenu spojazdniť, koľko odhadujete vynaložených prostriedkov na túto komplexnú opravu?
Je ekonomicky únosné vraziť peniaze do pojazdného šrotu na jeden rok?
Ak nie, potom sa pýtam, ako DPMŽ ( mesto? ) vyvodí zodpovednosť nad človekom, ktorý rozhodol o dobrovoľnej kúpe čistej straty... Ak je situácia skutočne kritická - čo je - načo ideme zavádzať novú koncepciu a vyhadzovať peniaze na informovanosť, nové tabule a ja neviem čo ešte, keď nebude mať DPMŽ na čom voziť ľudí? Nie je rozumnejšie najskôr spočítať , na čo máme a potom riešiť linkovanie - ktoré zarába? Ak je málo kĺbových TB, prečo tie nízkopodlažné kĺbové busy nie sú nasadené na TB linku a pravidelne nejazdia? Podľa mňa je to ekonomicky určite výhodnejšie, ako vraziť peniaze do stojacich šrotov. L2 to bez tých 2 autobusov vydrží.... Pojazdný dobrý autobus na TB linke je podľa mňa určite menšie zlo a väčší komfort, ako šrot pod napätím na kolesách s nálepkou - som čistá strata.
Pán riaditeľ, ak toto čítate, nie je hanbou priznať chybu - tie robí každý... Hanbou je presviedčať všetkých , že to bol nevyhnutný krok na udržanie obslužnosti liniek....