Reakcia na: VLK #10988:
Re #10988 VLK: Beriem, a som rád, že sa ľudia môžu voziť aj pri výjazde a zjazde aspoň v tých pár vybraných spojoch. Ale aj tak si myslím, že ak je niečo označované ako "linka", tak by vlastnú "tvár" mala mať. Nie som odborník, ale aj laickým rozumom mi je jasné, že L1 nemá vlastnosti, ktoré by ju pozdvihli na označenie pojmom "linka". Je to vlastne ZJAZD a VÝJAZD s cestujúcimi na palube, ako aj sám píšeš, a považujem to za veľký prínos. Aby som nebol nekonštruktívny, tak aj prezentujem svoj názor každodenného cestujúceho: Často vídam po Hurbanovej "prefrčať" vozidlo s nápisom tuším "ZVO - Zvoz do depa", bez toho, aby zastavilo a zobralo cestujúcich. Prečo napríklad aj takéto vozidlá nezastavujú? Veď majú všetky atribúty ako L1, teda že ide o ZJAZD, akurát nemajú na transparente jednotku. Podobne je to s výjazdom. Prečo by nemohli VŠETKY výjazdové brať cestujúcich už od Kvačalovej, a potom celou cestou až na zastávku, z ktorej vychádzajú ako normálna linka, a VŠETKY zjazdové vozidlá po celej trase až na Kvačalovu? Možno, že by sa dalo vymyslieť nejaké označenie každého takéhoto vozidla, aby cestujúci vedeli, kam sa ním môžu odviezť (hoci napr.: výjazd: "V-Fatranská", alebo "V-Jaseňová", "V-Hájik", zjazd: Z-Kvačalova"). Len by sa nesmeli všetky volať L1 bez prívlastku, lebo to by bol chaos ešte väčší, ako už je. A tú L1 stále preferujem ako normálnu linku spred NKTD - zatiaľ ma nikto nepresvedčil o tom, že bola zlá.
Valec
Re #10977 Furčan: Jééj, prepáč nejako sa mi to v mailoch stratilo. Ak by si toto náhodou čítal cez Wap, tak prezviezť sa stihnete všetkým, odporúčal by som L13 a L6 alebo 16 na Hájik. V prípade autobusov L27. Tie cedule už asi v DP ani nie sú, môžete sa skúsiť ísť spýtať na Kvačalovu, ale cez víkend tam okrem dispečerov nikto nie je.