Reakcia na: Sarko #1023:
Budu stat rovnako, takze cena myslim nie je to, co rozhoduje.100% nizkopodlaznost tiez tak nezavazi - tyka sa to len klbovych autobusov a len v oblasti 3. a 4. dvier u Citybusu - a povedzme si rovno, interieru Citybusu nejaky schod moze len pomoct, lebo to je neskutocna prekazkova draha.
Zavazit moze nanajvys fakt, ze 25Tr sa neda vyrobit s pohonom 2 naprav a Trollino 18 ano.
Ja ti nadsenie zo Solarisu neberiem, je to aspon vo vnutri lepsie vymyslene ako francuzska Agora, ale Solaris proste prehral - DPO ani DPMK sa nijako nesnazili priblizit Trollino svojim buducim potencialnym zakaznikom a takto skoncili - na Slovensku v podstate nemaju vobec Trollina odbyt.
Jozef
Chceš ma nachytať na hruškách. Predpokladal som, že by nebolo vhodné, aby sa dovážali trolejbusy niektorých západných značiek. Výroba trolejbusov Škoda 24Tr v závode Škoda Doudlevce vznikla za spolupráce dvoch firiem Karosa Vysoké Mýto a Škoda Electric Plzeň. Čiže ten vývoj nového vozidla išiel mimo ako boli trolejbusy v závode Škoda v Ostrove. Predpokladám však, že preberú dlhoročnú tradíciu výroby trolejbusov Škoda a uchytia sa v dopravných podnikoch v Česku a aj na Slovensku.