Len na základe toho, o čom ja viem, tak do minulého roku prevládali výpadky energie, no vyzerá, že v roku 2011 sa pomer vyrovnal, prípadne otočil v "prospech" trakčných porúch (ak aj nie počtom problémov, tak časovou dĺžkou vzniknutých prestojov). Aké máte skúsenosti ostatní?
Ďalší diel seriálu prestoje trolejbusov v Žiline sa odohral dnes medzi 8:30 a 9:00 na Hlinách (zrejme len v smere na Solinky), niektoré vozidlá tam uviazli, spoj linky 4 s odchodom o 8:52 od ŽST (207) išiel obchádzkou cez Bôrik (takmer bez zastavenia, veľmi pôsobivá jazda). Žilinské trolejbusy neboli asi nikdy vo svojej histórii tak nespoľahlivé ako tento rok.
V čase zavedenia prestupného lístka diskusia na túto tému prebehla a argumentovalo sa tým, že prestupný lístok je určený na jednosmernú cestu s prestupom, pričom prestup medzi dvoma vozidlami tej istej linky touto situáciou nie je, nakoľko by už šlo o prerušenie cesty alebo spiatočnú cestu.
Z akého dôvodu je v tarife pri prestupnom cestovnom lístku podmienka, že prestup je možný len na inú linku? Zbežne som hľadal aj v histórií fóra, ale argument som nenašiel.
Na L5 premáva Karosa B 952, neviem aké číslo. Všade na zastávkach veľa ľudí, očividne im nik nepovedal, že T-busy nechodia. Inak tak rýchlu jazdu na trolejbusovej linke som už dávno nezažil, ako teraz na L5 ?
Časť strhnuteho vedenia pred 10 min zachytil kamión. Trolejbusy odstavené po celom meste a podľa svetiel výhybiek sú odpolené aj vzdialenejšie úseky. NAD som stretol zatiaľ 113 a 114.
keď si spomenul ID, tak by bolo fajn keby sa nosným systémom pre dopravu zo smeru Rajec stal vlak a k nemu doplnkové autobusové linky. Samozrejme, by to asi chcelo nejakého ochotného dopravcu, aký sa ujal napr. trate 131 a chcel by využiť potenciál trate na prepravu ľudí a ponúknuť atraktívnejší interval.
a čo takto keby sa v ZA spravilo to čo je v BA alebo PO a síce minimálny rozdiel v intervale medzi špičkou a sedlom pri trolejbusových linkách. Keď ráno treba 10min a spomenul si, že poobede to jazdí pri 10min slabšie vyťažené, tak čo spraviť interval takýto na L3,4/14 a 6 = 10/15/12//20 alebo 10/12/12//20?
Dieter Ludwig, dlhoročný predseda predstavenstva Albtalbahnu, duchovný aj technický otec "mačkopsa" (systému tram-train) a "modelu Karlsruhe", Gunther Mackinger, dodnes šéf SWS (DP v Salzburgu), Georg Drechsler, dlhoročný predseda predstaventva BSAG (DP v Brémach) zhodne konštatovali, že stratu v MHD je možné znížiť jedine ZVYŠOVANÍM ponuky a túto svoju ideu dlhé roky úspešne realizovali a realizujú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.