Reakcia na: 5ulo #2730:
5ulo: presne tak - Udiak: Ak chce niekto zdokonaľovať systém MHD tak, aby ho mohli využívať aj ľudia, ktorí ho zatiaľ nevyužívajú, nemôže vychádzať z údajov zozbieraných zo systému, ktorý nefunguje a ľudí, ktorí by MHD cestovať chceli, v ňom nie sú zaznamenaní. Ak ste tieto fakty nezohľadnili, vlastne ste len vytvorili namiesto pôvodného nefunkčného systému rovnako nefunkčný, len v ružovom ... ?
Mike
Iná vec sú ale vodiči SAD TT, ktorí boli z dôvodu šetrenia nafty navyknutí jazdiť štýlom rýchlostné stupne (1)-2-3 a potom neutrál a na voľnobehu do ďalšej zastávky alebo ku križovatke. Ruku na srdce, neviem či vy, alebo asi skôr Vaši kolegovia dosahovali niekedy v meste (ale aj na okraji) niekedy rýchlosť 40 kmh... Chápem, ani to nebolo potrebné, lebo by išli do náskoku oproti jazdnej dobe.
Ale teraz sú kratšie jazdné doby, treba jazdiť v meste 50 kmh kde je povolená a mimo mesta aj viac, samozrejme tam kde je to povolené..
Teraz nemyslím na zápchy počas špičiek kde prechádzate križovatkami na 2. niekedy aj 3. cyklus, to viem že toho moc nezmôžete. Ale ide mi o časy v sedle, večer a cez víkend, kedy je tá premávka ozaj slabá.
Ale to je čiastočne kritika aj na SAD TT, neviem akú má politiku voči vám, vodičom. Ale ak máte za "ušetrenú" naftu pridané prémie a za nadspotrebu krátené (v iných mestách ale aj podnikoch SAD bežné), potom je logické ak celý deň jazdíte čo najhospodárnejšie, čo často znamená pomaly aj za cenu meškaní....