Reakcia na: AAA #2586:
aj to je fakt, len nie dôvod vytvoriť toto. Určite to nie je dôvod, aby MHD nepremávala v "a" po 22:00 (veď TT nie je Hlohovec), alebo aby boli 90 minútové diery z Linčianky. A CP asi nikto ani nehce porovnávať, len hlavné črty a zásady, na ktorých optimalizáciu postavili. Potom by sa to malo premenovať na "Zoškrtanie" MHD TT", a výsledok by sme brali asi z tohto pohladu. Jednoducho, dalo sa urobiť ovela viac muziky aj z menej km. A preto túto diskusiu končím tým, že som ABSOLÚTNE nespokojný, mne táto optimalizácia nepriniesla vôbec nič, a za toto nič si ešte aj priplatím.
raptor11
-prestupovanie (samotne prestupovanie nie je zly napad, ale kedze to zatial v TT podla mojho odhadu nikto nevyuzival, bude z toho asi riadny chaos)
-ABSOLUTNA loz, co sa tyka intervalov (z mojho pohladu)
-(takmer) ziadne ranne a vecerne spoje (UDIAK to uz sem sice dal, ale mna zaujima, aka bola doterajsia statistika cez pracovne dni od 4:00 do 5:50, resp. cez vikendy od 21:00 do 23:00 v okrajovych castiach)
-(ne)nadvaznost spojov pri prestupovani (toto som si este nepozeral, ale z prispevkov v diskusii je jasne vidiet, ze to pravdepodobne nebude tiez idealne)
-zvysenie cestovneho (zily mi to netrha...)
-(nulova) informovanost (kebyze si nepozriem na nete, ako to s tou optimalizaciou je, tak ani nic neviem---je 25!!!!!! 7. a v schranke vobec nic, ziadna platena inzercia v regionalnych novinach, ktoru by som postrehol, MTT ma nezaujima...odkial moze clovek, ktory ma napr. 60 rokov, byva sam alebo sa sem len pred chvilou prestahoval vediet????)
-ak UDIAK-a mozme povazovat za jedneho z optimalizatorov, tak kam sa podel profesionalny pristup???? kam???? odpoved je jednoducha---tam kde aj tato "optimalizacia"---do r*
-...a mnoho dalsieho, co sa mi uz ani rozpisovat nechce