Tescobus sa dnes opäť pokazil, keď po odchode z TESCA prešiel pár metrov po kruhový objazd a už sa nepohol...zastupuje ho nejaká C934...nejak sa nám často kazí...či?
cestujuci oznamuju, ze chcu vystupit na zastavke na znamenie pomocou tlacidla na strope autobusu, ktore vygeneruje pipavy zvuk pre vodica. Takto to funguje v starych Karosach a inych starsich autobusoch, v Crosswayoch o poziadavke na vystupenie je vodic informovany cervenym napisom STOP, ktory je umiestneny v uplne vpredu a zaroven kontrolkou na pristrojovom paneli. V novsich SORoch je cerveny napis STOP nahradeny bielymi svetlami nad dverami.
Inak tie displaye v MHD je fajn nápad, nedomyslený. Načo je uvedené aká zástavka nasleduje a po nej ďalšia, keď vodič stojí na danej zastávke a nemá prehodenú zastávku na displayi, to nemá efekt. V BA je to aspoň OK v tom, že nenastáva zmätok v zastávkach - je tam len jedna,čiže človek nemusí extra sledovať...
pozerám práve spojenie obcí Siladice a Šúrovce s Trnavou (keďže predpokladám, že tam cestujú ľudia z týchto dedín za prácou). Predposledný spoj ide 20:00 z TT s prestupom v Zavare, tam príde 20:18 a 20:20 ide autobus do Šuroviec, ktorý ak ho nepočká tak má cestujúci prúser lebo ďalší autobus ide až za 2,5 hodiny! Z Trnavy ide posledný autobus o 22:30 a potom skapal pes. Keby sa nerobili poobedné šichty tak snáď ani ten autobus nejde. Ešte väčšie "terno" to je so spojením týchto dvoch dedín so Sereďou, kde aj ľudia pracujú, tak buď chytia autobus o 18:05 do Trnavy a odtiaľ domov (cesta 31km namiesto 8km) alebo osobák o 19:47, ktorý od nového GVD končí, takže ak nebude nejaký náhradný autobusový spoj, je to opäť "silná" motivácia pre ľudí cestovať verejnou dopravou ? som zvedavý ako dlho bude ten dvojkoľajný elektrifikovaný úsek bez vlakov, neviem koľko nákladných tam jazdí
žiadne ďalšie trate nevypadli z obsluhy pri novom GVD, dokonca obsluhovaná má byť aj podľa GVD trať Šala - Neded a to sa povrávalo, že tento rok tam od nového GVD nebude už "anča" premávať. Inak úplne celý rok bude bez osobnej vlakovej dopravy trať Petržalka - Rusovce - Rajka, hlavne, že je to celé elektrifikované a je to na figu drevenú keď tam aj tak ťahajú nákladné vlaky diesle často ? a to ešte neviem či nebude aj úsek Rajka - Hegyeshalom bez osobnej dopravy od nového grafikonu MÁV. Takže ľuďom ostáva iba sprosté prestupovanie v Parndorfe, kde v smere z BA čaká človek do 30min a opačne do BA sa načaká na prestup hodinu ?
V TT je problém to, že nielenže doprava v noci neexistuje do iných miest ale ani cez deň to nie je bohviečo s tou MHD, ale to som tu spomínal 1000x a asi aj keby ľudia na tomto DF sebeviac chceli, tak s tým nepohnú.
Ukončenie rekonštrukcie Nitrianskej cesty v Trnave
Z dôvodu plánovaného ukončenia rekonštrukcie Nitrianskej cesty v Trnave dochádza k zmene organizácie dopravy dňa 15.11.2010 od 10.00 hod.:
mestská doprava
prímestská doprava
O prípadnom oddialení termínu ukončenia uzávierky budeme cestujúcich informovať. http://sadtrnava.sk/news.php?readmore=48
Áno, viem, hovoril som o poslednom autobuse + to, že opäť majú jeden z tých dvoch vlakov železničiari zrušiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos
Z dôvodu plánovaného ukončenia rekonštrukcie Nitrianskej cesty v Trnave dochádza k zmene organizácie dopravy dňa 15.11.2010 od 10.00 hod.:
mestská doprava
prímestská doprava
O prípadnom oddialení termínu ukončenia uzávierky budeme cestujúcich informovať.
http://sadtrnava.sk/news.php?readmore=48