Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ed #2229:
ale ja som ti odpovedal na otázku, prečo to nikto nepredkladá vedeniu SAD TN...Pretože by sa nad tým len zasmiali a papier zahodili, to by bolo všetko, čo by sa s tým urobilo..
Reakcia na: ed #2235:
podľa mňa zmeniť polohu spojov k vlakom nie je vôbec problém. Ja som dokonca zasielal aj konkrétne návrhy. Z nich prešiel asi jeden. Najmä, ak spoje na BA idú cca x:45 a spoje na ZA cca y:30.
Reakcia na: ed #2235:
to skúšame stále. Lenže furt hrach na stenu...česť výnimkám.
draxter: k tym zamarovciam, uviedol som v zatvorke +-, nakolko je to medzi castami TN, ze nie su mestska cast je mi jasne, dost velku nespokojnost co ja viem vyjadruju obyvatelia zablatia (nie som zo zablatia, mam znamych), mam dokonca informacie, ze tato mestska cast uvazuje o odluceni od mesta, nakolko mesto vynaklada minimalne prostriedky na udrbu a MHD k tejto MC je mizerna
draxter: pises rozumne, problemy MHD TN vidim a myslim, ze som uviedol, mojim cielom bolo vas vyburcovat, aby ste sa pokusili aj jednat, ak tomu tak je, tak sa ospravedlnujem, no moc zmeny nepocitujem... avsak s tou zeleznicou ostro nesuhlasim, rekonstruckia trate je v 'plnom' prude, ale meskanie vlakov nie je - cestujem min 2x do tyzdna do BA, upravovat cestovny poriadok dynamicky na linkach, ktore zachadzaju k ZS musis uznat nie je az taky problem, problem to je ak SADka ako uvadzas nekomunikuje, to ze mesto komunikuje je fajn, ale potom je problem medzi mestom a SADkou ako uvadzas a toto neporiesime nikto z nas, pokial by nemal niekto priamo v SADke moznosti 😉
Reakcia na: ed #2217:
Zamarovce nie sú časťou Trenčína, preto tam MHD nechodí, a bol to dôvod zrušenia L4 a 14 v roku 1994.
Reakcia na: Valec #2228:
ano, ano, to je presne ono. Technický substrát si dovolím povedať je na 9 z 10, ale personálny takna 3 z 10.
Reakcia na: ed #2229:
ja ťa ubezpečujem, že som niekoľkokrát problémy riešil, a to nielen osobne. Poviem ti nasledovné:
1. mesto TN ako jediné vždy odpovedalo a veci riešilo (predčasné odchody, neoznačovanie vozidiel, neaktuálny CP), naďalej je s mestom dobrá komunikácia, a to aj prostredníctvom webu. Týmto zároveň vyjadrujem pochvalu Ing. Maslovej, vedúcej útvrau životného prostredia a dopravy.

2. SAD: poväčšinou nikto na nič neodpovedá a pchá hlavu do piesku pred problémami. Náznak zlepšenia po nástupe nového vedenia však už opadol, ťažko si priznáva chybu, nehovoriac o odstraňovaní problémov s neoznačovaním vozidiel a predčasnými odchodmi.

Pokiaľ si myslíš, alebo nebodaj máš možnosť niečo s niekým vyriešiť, budeme ti nielen my vďační, ale najmä občania mesta. Lebo ako sám vidíš, je čo meniť. Nezabúdaj však, že imhd nie je všemohúce, je to len o ľuďoch, a asi na tých správnych miestach nesedia tí najsprávnejší. Skús sa preto trochu zamyslieť, podať konštruktívny návrh, skús trochu pokomunikovať s mestom a SAD (čo ti zaberie dosť času, za ktorý nie si zaplatený vo svojom voľne), a až potom píš.

Ad železnica a MHD: odpoveď na súčasné odchody mám, znie takto: z dôvodu rekonštrukčných prác na koridore 120 nie je možné zabezpečiť pri zmenách CP vlakov prípoje na každý spoj. Zabezpečenie prípojov je v súčasnosti na postačujúcej úrovni. Či je alebo nie je vhodné, na tom sa asi zhodneme.

Ad anketa: 36 hlasov je na nej len 2.deň po spustení (začala v sobotu). Takže predčasné závery by som nerobil. Navaic, každý hlasuje len raz, takže žiadne duplicitné hlasovanie.

Ad zásluhy: trošku sa teraz musím pochváliť: L28 presne kopíruje môj návrh, ktorý som zasielal po zmenách lete 2006. Naviac, vtedy bol spravený absolútny preklad liniek 8/18 tak, ako sme navrhovali. CP, ktorý býval nalepený na zastávkach, mával chyby, ktoré sa aj naším pričinením odstránili. Rozlúčková jazda, za ktorú patrí vďaka Ing. Mgr. Popluhárovi - gen. riaditeľovi SAD, bola tiež na podnet fanúšikov MHD. Kontroly zamerané na označovanie busov sa už niekoľkokrát konali na podnety, rovnako sa preskúmavali predčasné odchody. Myslíš, že je to málo?

V čase, keď SAD TN mala stránku aktualizovanú k roku 2004 (t.j. do januára 2008), sme boli jediný web, ktorý poskytoval informácie o CP, cene, trasách a mapku liniek MHD. Naviac, aj v súčasnosti sa len u nás človek dozvie o tom, že značka "D" v CP je špecifikované zle, a skutočne bude obmedzenie kratšie. SAD to na svojom webe nemá. Rovnako nedodržiavanie garantovaných NP spojov. Málo? Moja otázka: čím prispeješ ty? Máš slobodu písať na fórum, tak ju využi, budeme radi, ak bude o om písať. Pre mňa-za mňa, navrhni komplet nový CP (a zistíš, koľko časi to zaberie). Napríklad, niektorí z tebou kritizovaných schyzofrenikov, mimochodom renomovaných docentov na VŠ, vo svojom voľnom čase spravili aj návrh nového CP ako aj pripomienky k premenovávaniu zastávok. A to si myslím, že trba vzdať hold. ?

Takže, ak nie je L2 zrovna tou tvojou linkou, napíš nám o tej svojej, daj do pléna návrhy, ale nezabúdaj, že väčšina tu netára do vetra (okrem výnimiek, ktoré pri pozornom čítaní uvidíš).

PS: odporúčam prečítať si aj históriiu, privítame ak sa niektoré biele miesta ešte upresnia. ☺
valec takze:

- ZSSK si dovolí meniť grafikon každý ROK , ba dokonca aj viac krát za rok,
:: meni sa raz za rok, zvycajne v mesiaci november, alebo december

- vlaky môžu meškať (čo potom, že tento rok chodia aspoň od Bratislavy s predstihom),
:: meskanie uz nie je ani smerom kosice, ani smerom bratislava, v neocakavanych situaciach - vtedy sa neda svietit

- ZSSK si neuráči zmeny oznámiť všetkým SADkám po trase,
:: zmeny CP ZS su vopred zname, upozornuju na to dokonca media! nezavadzaj

- však máme intervalový CP, takže cestujúci si môžu počkať (oprava, toto v TN poväčšine neplatí),
:: ano moze, hodinku, dakujem radsej taxik

- cestujúci (v tomto prípade asi skôr čakajúci) si počas čakania na spoj MHD zatiaľ sadnúť niekam na pivo,
:: dakujem, na ZS herpes dostat nepotrebujem, radsej sa prejdem parkom a pockam uz na hasicskej,, nie kazdy si dovoli zahodit zo svojho dna
pol hodinu - hodinu, viem ten cas stravit aj uzitocnejsie

:: v pripade, ze mam na autobus cakat pol hodinu az hodinu, nema vyznam, aby dane spoje zachadzali k stanici, je to minimalne usmevne a ak vam to robi problem pochopit, je mi luto
valec: ponahladm sa takze len narychlo, kazdy rok no to je neskutocne! myslim, ze je to dost obmedzeny pristup (pivko a spol...). ked mate takyto pristup vi, tak potom sa ani necudujem, ze situacia je taka aka je, ale budis.....
vsetkym dotknutych, do ktorych som sa subjektivne 'navazal' sa ospravedlnujem, v principe som pochopil, autori ktori prevazne tvoria toto forum maju nadalej zaujem len tlachat do vetra, nikto ste mi neodpovedali na otazku preco dane problemy neriesite s kompetentnymi, su tu omnoho vacsie problemy ako nesvietiace LED panely a to jednym z nich je nezmyselne nacasovanie liniek na zeleznicnu stanicu ('kozmeticke' upravy su druhorade) :: ano anketa s 36 hlasmi ma dokaze naozaj presvedcit, imho ak mam moznost zahlasovat za linku len raz a sucasne len za jednu (zvazim ktoru - mozno aj subjektivne), tak potom sa akosi mina zmysel 😉 porozmyslaj nad tym, cely cas sa vyhybate otazkam ktore pokladam a len sa neskutocne do vas navazam, su vobec nejake vysledky, ktore sa v MHD prejavili a mali ste na tom zasluhu???
Reakcia na: ed #2221:
Prispôsobovať odchody MHD príchodom vlakom nie je možné, lebo:
- ZSSK si dovolí meniť grafikon každý ROK ❗ , ba dokonca aj viac krát za rok,
- vlaky môžu meškať (čo potom, že tento rok chodia aspoň od Bratislavy s predstihom),
- ZSSK si neuráči zmeny oznámiť všetkým SADkám po trase,
- však máme intervalový CP, takže cestujúci si môžu počkať (oprava, toto v TN poväčšine neplatí),
- cestujúci (v tomto prípade asi skôr čakajúci) si počas čakania na spoj MHD zatiaľ sadnúť niekam na pivo,
- ... (viac dôvodov prečo sa nedá si môžeš nájsť v žilinskej diskusii z 29.-30.1.2006 a niečo nájdeš aj medzi 27.9 a 6.10.2006).

Re #2227 draxter: Podľa mňa je potrebná reorganizácia myslenia ľudí na SADke (sorry Juraj). Lebo zmenil sa majiteľ podniku, zmenil sa riaditeľ, nové sú autobusy, chystá sa výmena označníkov ale podľa toho čo tu čítam, služby MHD nejak vyššiu kvalitu stále nemajú.
Reakcia na: Valec #2216:
opäť súhlas. Naviac, v súčasnosti (viď príspevky z víkendu) nemá zachádza za mosty zmysel, lebo vidiči ju aj tak nevykonávajú a nikto tam ani nenasadá. Je treba reorganizácia L50.
Reakcia na: ed #2213:
pre tvoju pozornoť (ktorá ti v tomto príspevku jednoznačne ušla):
http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=3825242e29ef3934252b2e21ea

-takže chýba zámostie, čo? klikni si aj na otázky. Myslím si, že zaznačenie na mape spolu s umiestnením zastávok nie je asi "ledabolo" práca, takže tu absolútne s tebou nesúhlasím, žeby sa pri L50 neuvažovalo so zámostím. S výnimkou jediného návrhu (spomedzi štyroch), ktorý aj tak získal hlasov najmenej.

Takže zváž slová, pretože "pokial sa pamatam v starsich prispevkoch absolutne v tychto nevidel ako navrh v trase zamostie" je nanajvýš scestné tvrdenie. A týmto v mene tvorcov stránky apelujem na tvoju objektívnosť, kritika musí byť vyvážená, ale len tak sa navážať do niekoho, ako je kvorka, ktorý ti poskytol aj argumenty, ktoré by si inde ťažko hľadal...
Reakcia na: Valec #2212:
úplný súhlas.
Reakcia na: ed #2213:
pretoze by to nicomu nepomohlo, pani vrchny by sa na tom zasmiali a bolo by vybaveneee.....
Reakcia na: ed #2211:
radsej sa na to vykasli, lebo ani nevies o com hovoriiis
Reakcia na: milan005 #2206:
milan ale na to by sme potrebovali este minimalne 5 az 7 klbov
milan005: ak o tom viete, vedia o tom aj zodpovedni v SADke? naco su taketo sluzby, ked si kazdy robi co chce? neverim tomu, ze urcitym ludom v SADke a na magistrate je to lahostajne, len ich o tom treba riadne upovedomit. co sa tyka liniek na stanicu, k nim este dodam, ze vacsina liniek ma zle casovanie a prakticky ich zmysel zachadzania k stanici sa mina, synchranizocia s vlakmi je nulova. ano je tazka 100% synchronizacia hlavne s casovymi intervalmi, ktorymi nase linky ponukaju, vratane moznosti meskania vlaku, ale tu nie je ani len pokus o nacasovanie, bud linky odchadzaju o par minut skor ako je prichod vlaku, alebo si tam proste pekny cas postojite, ak vas to uz ovsem nezlaka radsej na 'taksik'. cakat ze ZSR budu prisposobovat trafikon SADke je snad nemyslitelne a nerealne. jedina moznost v tomto smere je dynamicky pristup. rychliky chodia cca kazde dve hodiny, viem si predstavit moznost hlavne vo vecernych hodinach aby linky mali odchody zo stanice predlzene o 5 minut (linky krizujuce sa s rychlikmi, EC, IC) s nejakym oznacenim na nasledujucich zastavkach pre toleranciu 5tich minut,, by ste sa cudovali, ale parkrat sa mi stalo, ze stacilo 2-3 minutky a bus by som stihol (pre meskanie), samozrejme uvazujuc s odchodom nacas
napada ma ze zilinska nocna linka 51 obsluhuje priblizne plochu z takym poctom obyvatelov ako je nasa cast mesta "za Vahom" tak zriadme L51:D

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.