Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
opr: prepaetie
valec: premaetie, spomente si na problemy B952-ok spociatku, mali problem s napajanim

:: na margo novych oznacnikov, farby jednotlivych casti je celkom zaujimavy napad, mne osobne by sa viac zapacilo, keby mesto na nove busy dalo 'nove' logo mesta TRENCIN,, (nieco ako v style little big city v BA)
Reply on: Richard01 #2241:
Aj by si vedel vysvetliť, ako sa môžu LEDky vypáliť? ?
draxter: s tym pretrasovanim liniek v 'zamosti' plne suhlas, takmer vsetky linky chodia po identickej trase, problem vsak moze nastat, ze predstava SAD je spojit kazdu cast mesta s priemyslenejsou castou okolo zlatovskej ulice a z tohto dovodu idu zrejme linky 5, 6, 7, 15 po identickej trase (od mostu). V tomto vidim najvacsi problem a zrejme to je aj zamer SAD. Je vsak otazne do akej miery sa tato cast da este povazovat za priemyselnu, nakolko prevadzka istych klucovych podnikov uz nie ja na takej urovni, resp. ak vobec je.

chcem poukazat este na jeden fakt, a to ze mnozstvo primestskych liniek chodi do zamostia - konkretne zlatovska cesta, ak by boli tieto linky nejakym sposobom oznacene, ludia by si mohli zvyknut ich vyuzivat aj ako mestske linky,, problem tu vsak je s EM_TEST a platbami a aj realizaciu by bolo nutne dopilovat
Reply on: kvorka #2246:
prestaňme sa chváliť ?, ale je to pravda. Keby sa kúpil ešte 1 Citelis 18M, bolo by to už dosť dobré.

K tomu CP 12/2008: myslím si, že súbehy liniek na Juh I sa musia vyriešiť, neprospieva to ani jednej linke. Taktiež L11+17 by mali ísť do prekladu a 8/18 jednoznačne nedať 3 min po sebe.

23/28 konečne spraviť tak, že busy by sa na Východnej menili na linky na striedačku: 23 tam, 23 späť 28 tam a 28 späť. Dosiahol by sa ideálny preklad a dobrý interval.

L2+6+28 na úseku Sihoť - stanica tiež zreorganizovať. Najhoršie sú tie zachádzky 2+6, vtedy by nemuseli ísť po celom sídlisku.

Takisto 3+9 a 16 by sa mali nejako znormalizovať. Tá L3 by mohla byť špičkový doplnok pre Juh - Záblatie a L6+16 by sa mohli tiež nejako pretrasovať.
Reply on: ed #2243:
SAD na podnety nereaguje. Odo mňa osobne tam majú návrhov, postrehov, výčitiek či zlepšovákov dosť. Čmelo kedysi ešte na starom fóre SAD na môj podnet opravil komplet celý CP (názvy zastávok, správne uviedol trasy atď). Teraz to nemá kto robiť.

Ad anketa: jedna odpoveď celkom stačí. Treba si uvedomiť, že SAD určite nekúpi 4 nové kĺby, maximálne 1-2. Preto sme dali možnosť, aby každý uviedol tú najpálčivejšiu linku. V konečnom dôsledku to aj tak ukáže, ktoré 2-3 linky by sa mohli posilniť. Nakoniec, po skončení tejto ankety môžme dať opätovne ďalšiu, a trochu inak pokombinovať...veď uvidíme. V každom prípade, myslím si, že táto anketa je dosť aktuálna, 5 kĺbov v TN je málo. Aj v PB ich je 6!
Dnes tesco bus na juh nova karosa.
Reply on: Richard01 #2242:
#2193
mathre: jj, viem, len som to nebral ako odpoved za vsetkych nakolko sa mi nezdala postacujuca, nic v zlom...

valec: ak je to nazor spoluzodpovedneho a sucasne myslis cloveka v SADke, tak potom niet sa co divit, keby nebol, tak by ta situacia nebola taka aka je, ale ten nazor je prinajlepsom MYLNY
,, co sa ankety tyka, staci mi jednoducho vypnut COOKIES v browseri a nahodim tam hlasov kolko chcem, nechcem to ale kazit,, skor som mal namysli to, ze nemusi postacovat moznost vyberu len jednej linky, nakolko niekto ma potrebu viacerych a preto po technickej stranke je radio button nevhodny - uvedomujem si ze technicku stranku tu neriesite (maly problem by mohol nastat, keby doticny zaskrtol vsetky moznosti, avsak aj to sa da limitovat na max.3 trebarz) - pointa bola v tom, ze jedna nemusi postacovat a tym padom dana anketa nemusi byt objektivna a jednoznacna -- toto cele bolo len na margo prispevku od 'kvorka' kde mi ponukol moznost sa realizovat a zahlasovat, chcem len dodat, ze ak by sa ale mali podsuvat SADke podklady, z ktorych vychadzate a myslite si, ze su spravne a odzrkadluju potreby obcanov, tak to musi byt dopilovane a presvedcive
Myslim ze stare plastove tabule sa v nasich busoch este zidu...
Podla mojho nazoru je klb potrebny na linkach: 1, 8, 15. Myslim ze to mi da kazdy za pravdu ak sa v rannej a poobednej spicke prevezie autobusmi MHD Trenčin.
Dnes bus 02 (L.8) mal vypalene diodi a mal iba linku a nie nazov konecnej ulice. Takze uz aj 02 a nie iba 21
Reply on: ed #2231:
Len doplním, že toto nie sú moje názory, ale názory spoluzodpovedného človeka.

Re #2232 draxter: "Navaic, každý hlasuje len raz, takže žiadne duplicitné hlasovanie."
No, ako sa to vezme. Ja mám k dispozícii 3 počítače, čiže aj 3 hlasy. ? Ale v tomto prípade som nehlasoval za nič, keďže toto neviem posúdiť.
Reply on: ed #2229:
ale ja som ti odpovedal na otázku, prečo to nikto nepredkladá vedeniu SAD TN...Pretože by sa nad tým len zasmiali a papier zahodili, to by bolo všetko, čo by sa s tým urobilo..
Reply on: ed #2235:
podľa mňa zmeniť polohu spojov k vlakom nie je vôbec problém. Ja som dokonca zasielal aj konkrétne návrhy. Z nich prešiel asi jeden. Najmä, ak spoje na BA idú cca x:45 a spoje na ZA cca y:30.
Reply on: ed #2235:
to skúšame stále. Lenže furt hrach na stenu...česť výnimkám.
draxter: k tym zamarovciam, uviedol som v zatvorke +-, nakolko je to medzi castami TN, ze nie su mestska cast je mi jasne, dost velku nespokojnost co ja viem vyjadruju obyvatelia zablatia (nie som zo zablatia, mam znamych), mam dokonca informacie, ze tato mestska cast uvazuje o odluceni od mesta, nakolko mesto vynaklada minimalne prostriedky na udrbu a MHD k tejto MC je mizerna
draxter: pises rozumne, problemy MHD TN vidim a myslim, ze som uviedol, mojim cielom bolo vas vyburcovat, aby ste sa pokusili aj jednat, ak tomu tak je, tak sa ospravedlnujem, no moc zmeny nepocitujem... avsak s tou zeleznicou ostro nesuhlasim, rekonstruckia trate je v 'plnom' prude, ale meskanie vlakov nie je - cestujem min 2x do tyzdna do BA, upravovat cestovny poriadok dynamicky na linkach, ktore zachadzaju k ZS musis uznat nie je az taky problem, problem to je ak SADka ako uvadzas nekomunikuje, to ze mesto komunikuje je fajn, ale potom je problem medzi mestom a SADkou ako uvadzas a toto neporiesime nikto z nas, pokial by nemal niekto priamo v SADke moznosti 😉
Reply on: ed #2217:
Zamarovce nie sú časťou Trenčína, preto tam MHD nechodí, a bol to dôvod zrušenia L4 a 14 v roku 1994.
Reply on: Valec #2228:
ano, ano, to je presne ono. Technický substrát si dovolím povedať je na 9 z 10, ale personálny takna 3 z 10.
Reply on: ed #2229:
ja ťa ubezpečujem, že som niekoľkokrát problémy riešil, a to nielen osobne. Poviem ti nasledovné:
1. mesto TN ako jediné vždy odpovedalo a veci riešilo (predčasné odchody, neoznačovanie vozidiel, neaktuálny CP), naďalej je s mestom dobrá komunikácia, a to aj prostredníctvom webu. Týmto zároveň vyjadrujem pochvalu Ing. Maslovej, vedúcej útvrau životného prostredia a dopravy.

2. SAD: poväčšinou nikto na nič neodpovedá a pchá hlavu do piesku pred problémami. Náznak zlepšenia po nástupe nového vedenia však už opadol, ťažko si priznáva chybu, nehovoriac o odstraňovaní problémov s neoznačovaním vozidiel a predčasnými odchodmi.

Pokiaľ si myslíš, alebo nebodaj máš možnosť niečo s niekým vyriešiť, budeme ti nielen my vďační, ale najmä občania mesta. Lebo ako sám vidíš, je čo meniť. Nezabúdaj však, že imhd nie je všemohúce, je to len o ľuďoch, a asi na tých správnych miestach nesedia tí najsprávnejší. Skús sa preto trochu zamyslieť, podať konštruktívny návrh, skús trochu pokomunikovať s mestom a SAD (čo ti zaberie dosť času, za ktorý nie si zaplatený vo svojom voľne), a až potom píš.

Ad železnica a MHD: odpoveď na súčasné odchody mám, znie takto: z dôvodu rekonštrukčných prác na koridore 120 nie je možné zabezpečiť pri zmenách CP vlakov prípoje na každý spoj. Zabezpečenie prípojov je v súčasnosti na postačujúcej úrovni. Či je alebo nie je vhodné, na tom sa asi zhodneme.

Ad anketa: 36 hlasov je na nej len 2.deň po spustení (začala v sobotu). Takže predčasné závery by som nerobil. Navaic, každý hlasuje len raz, takže žiadne duplicitné hlasovanie.

Ad zásluhy: trošku sa teraz musím pochváliť: L28 presne kopíruje môj návrh, ktorý som zasielal po zmenách lete 2006. Naviac, vtedy bol spravený absolútny preklad liniek 8/18 tak, ako sme navrhovali. CP, ktorý býval nalepený na zastávkach, mával chyby, ktoré sa aj naším pričinením odstránili. Rozlúčková jazda, za ktorú patrí vďaka Ing. Mgr. Popluhárovi - gen. riaditeľovi SAD, bola tiež na podnet fanúšikov MHD. Kontroly zamerané na označovanie busov sa už niekoľkokrát konali na podnety, rovnako sa preskúmavali predčasné odchody. Myslíš, že je to málo?

V čase, keď SAD TN mala stránku aktualizovanú k roku 2004 (t.j. do januára 2008), sme boli jediný web, ktorý poskytoval informácie o CP, cene, trasách a mapku liniek MHD. Naviac, aj v súčasnosti sa len u nás človek dozvie o tom, že značka "D" v CP je špecifikované zle, a skutočne bude obmedzenie kratšie. SAD to na svojom webe nemá. Rovnako nedodržiavanie garantovaných NP spojov. Málo? Moja otázka: čím prispeješ ty? Máš slobodu písať na fórum, tak ju využi, budeme radi, ak bude o om písať. Pre mňa-za mňa, navrhni komplet nový CP (a zistíš, koľko časi to zaberie). Napríklad, niektorí z tebou kritizovaných schyzofrenikov, mimochodom renomovaných docentov na VŠ, vo svojom voľnom čase spravili aj návrh nového CP ako aj pripomienky k premenovávaniu zastávok. A to si myslím, že trba vzdať hold. ?

Takže, ak nie je L2 zrovna tou tvojou linkou, napíš nám o tej svojej, daj do pléna návrhy, ale nezabúdaj, že väčšina tu netára do vetra (okrem výnimiek, ktoré pri pozornom čítaní uvidíš).

PS: odporúčam prečítať si aj históriiu, privítame ak sa niektoré biele miesta ešte upresnia. ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.