Reakcia na: Valec #2228:
ano, ano, to je presne ono. Technický substrát si dovolím povedať je na 9 z 10, ale personálny takna 3 z 10.
porozmyslaj nad tym, cely cas sa vyhybate otazkam ktore pokladam a len sa neskutocne do vas navazam, su vobec nejake vysledky, ktore sa v MHD prejavili a mali ste na tom zasluhu???
Valec
- ZSSK si dovolí meniť grafikon každý ROK
- vlaky môžu meškať (čo potom, že tento rok chodia aspoň od Bratislavy s predstihom),
- ZSSK si neuráči zmeny oznámiť všetkým SADkám po trase,
- však máme intervalový CP, takže cestujúci si môžu počkať (oprava, toto v TN poväčšine neplatí),
- cestujúci (v tomto prípade asi skôr čakajúci) si počas čakania na spoj MHD zatiaľ sadnúť niekam na pivo,
- ... (viac dôvodov prečo sa nedá si môžeš nájsť v žilinskej diskusii z 29.-30.1.2006 a niečo nájdeš aj medzi 27.9 a 6.10.2006).
Re #2227 draxter: Podľa mňa je potrebná reorganizácia myslenia ľudí na SADke (sorry Juraj). Lebo zmenil sa majiteľ podniku, zmenil sa riaditeľ, nové sú autobusy, chystá sa výmena označníkov ale podľa toho čo tu čítam, služby MHD nejak vyššiu kvalitu stále nemajú.