Reakcia na: kvorka #12104:
Linky 1 a 22 som chcel zlúčiť iba v prípade, ak by sa 1 skrátila po stanicu (potom by nemalo zmysel nechávať dve linky na rovnakej trase). Ohľadom tých harmoník som to myslel tak, že "zníži sa potreba harmoník na 1", akože na linke 1, nie na jeden kus. Práve znížila by sa zrejme o jeden kus, ktorý by potom mohol robiť vybrané spoje na iných linkách. Linku 23 som nechcel predĺžiť za ušetrené km na Pred poľom, ale k Výstavisku, kde by sa otáčala na parkovisku. Pretože Pod sokolice dnes majú mizernú obsluhu. Zároveň by v preklade s linkou 11 pomáhala jedenástke zvládnuť nápor cestujúcich pri MAXe (ako píše MinoSUN-55), čo by zabezpečilo výrazne lepšiu vyťaženosť linky 23 (keďže 28 vyťažená je, problém 23 je zrejme v krátkej trase, ľudia chcú ísť ďalej, ako na stanicu).
Ohľadom linky 6 do Opatovej som to myslel tak, že tieto zachádzky zrušiť úplne a ukončiť obsluhu zastávok Opatová, nadjazd a Opatová, družstvo. S výnimkou ranného školského som sa viezol všetkými a VŽDY som tam išiel jediný.
Ranný školský spoj úplne dostatočne nahrádzajú dva spoje linky 4 z Nivy (približne 200 metrov od družstva) a ranný vlak o 7:15, ktorý stojí 75 metrov od družstva (pozn. vlak ide rovnako ako spoj linky 6 do Zlatoviec), na ktorom majú študenti aj bezplatnú prepravu.

). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Jacob
Jedine s čím nesúhlasím je skrátenie len po stanicu, tak keď tak skôr ďalej lebo to potom do MAX-u by chodila len linka č. 11 a to by tam tie spoje z MAX-u boli ešte biednejšie ako doteraz, už teraz je to bieda v akom intervale to tam chodí, ale zase dá sa ísť pešo tam aj späť, čo oproti Laugaríciu nemôžem povedať, kde to je riadne biedne aby autobusy chodili v takom dlhom intervale do najväčšieho nákupného strediska v TN.