inak prečo linka 32 má zrovna toto číslo? Keď ideme zaradom, tak v MHD nikdy nebolo obsadené číslo 26 - SADka svojvoľne zmenila toto číslo od 1.8.2016 na 27, hoci dovtedy zverejnené cestovné poriadky, mapy i schémy počítali s číslom 26 (!).
Asi má SADka nejakú fóbiu, alebo iný pseudoproblém ako vždy
Takže je tu číslo 32 miesto použitia čísla 26.
Asi má SADka nejakú fóbiu, alebo iný pseudoproblém ako vždy
Takže je tu číslo 32 miesto použitia čísla 26.

). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Jacob
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.