Čochvíľa sú tú predvianočné nákupné horúčky a už sa neviem dočkať, ako toto mesto opäť "ODFAJĆÍ" verejnú dopravu: namiesto toho, aby na linku 24 prikázalo vypraviť kĺbový voz celodenne, budeme svedkami nakladaných uhoriek, kedy kočík s dieťaťom nemá šancu. A cez víkend opäť nikoho nenapadne prerobiť obehy a nasadiť kĺbové vozy tak, ako by bolo potrebné. Zato opäť bude vidno na linke 1 meškania 20-30 minúť, pri intervale 30 min na danej linke. Grc.
, podobne ako z nasadzovania adekvátneho počtu NP vozov a objednávateľ to toleruje
a aj CP je slušný.
kvorka
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.